ما می توانیم با فدراسیون فوتبال همکاری کنیم

ساعت: 14:30
تاریخ انتشار: 1400/08/11
کد خبر: 1781058

تفاهم نامه ای بین سازمان مدیریت صنعتی و فدراسیون فوتبال منعقد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ; فدراسیون فوتبال و سازمان مدیریت صنعتی صبح امروز (سه شنبه 13 آبان) طی مراسمی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

در این مراسم شهاب الدین عزیزی هادم رئیس فدراسیون فوتبال و ابوالفضل کیانی مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی به همراه سایر مدیران ارشد فدراسیون، مرکز ملی فوتبال و این سازمان حضور داشتند.

ابوالفضل کیانی در این مراسم گفت: از حضور در جمع خانواده های فرهیخته فوتبال کشور بسیار خوشحالم. خوشبختانه روند در فدراسیون فوتبال مبتنی بر دانش است که حرکت بسیار خوب و پسندیده ای است. همچنین سابقه 60 ساله ای در حوزه مدیریت داریم که برای پرورش کادر مدیریتی در کشور ایجاد شد. سازمان مدیریت صنعتی در زمانی پا به عرصه وجود گذاشت که کسب و کارها در کشور در دهه 40 ورشکست شدند و به یک مرکز راهنمایی نیاز داشتند تا نقشی اساسی در شناسایی مشکلات صنعت و ارائه راه حل برای مشکلات ایفا کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی گفت: در حال حاضر در زمینه آموزش های تخصصی و کاربردی اعم از بازاریابی، فروش، بازرگانی، مدیریت صادرات و همچنین به صورت تخصصی در حوزه معدن، خودرو، حمل و نقل ریلی و … فعال هستیم. «تا زمانی که خلاء را در آموزش کاربردی احساس نکردیم، هیچ ورزشی در مجموعه فعالیت‌هایمان نداشتیم. یک سال است که روی این کار تمرکز کرده ایم و تحقیقات خوبی انجام شده است و از دو هفته پیش با حضور روسای برخی فدراسیون ها رشته مدیریت ورزشی را شروع کردیم و این لحظه را با ورود به عرصه ورزش آغاز کردیم.

وی افزود: در حوزه آموزش عالی دوره های مدیریت اجرایی و مدیریت بازرگانی داریم که اجرا می کنیم و سال هاست با دانشگاه های فرانسه و آلمان همکاری می کنیم و تعاملات بین المللی گسترده ای داریم که روسیه اعلام می کند که می توانیم. یک مسابقه هولوگرام برای هر کشور کاندید در استادیوم خودش برگزار کنید، در واقع این کشورها بلیت می فروشند و مردم حضوری خواهند آمد، اما در واقع برای تماشای مسابقات مجازی. ما می توانیم به اجرای چنین فناوری هایی که به ورزش کمک کرده اند کمک کنیم. علاوه بر این، آثار مشترک را می توان در مرکز انتشارات ما به اشتراک گذاشت و چاپ کرد.

وی در پایان گفت: حوزه هدف ما حاکمیت و حوزه هدف فدراسیون ورزش است. کنفرانس مشترک و استفاده از سالن های ما امکان پذیر است. در استان ها می توانیم تفاهم نامه مشابهی بین نمایندگان استانی سازمان و فدراسیون داشته باشیم. نکته دیگری که در زمینه مسئولیت اجتماعی سازمان مدیریت صنعتی ایران برایم مهم بود این است که تعدادی از قهرمانان ورزشی برای بورسیه رایگان در رشته مدیریت با معرفی فدراسیون به این سازمان می آیند و دوره های آکادمیک را می گذرانند. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید