مجلس به دنبال اصلاح شبکه بانکی کشور است/ وضعیت بانک ها باید ساماندهی شود


ساعت: 12:16
تاریخ انتشار: 31.05.1401
کد خبر: 1891665

نماینده مردم ایلام در شورای اسلامی مطرح کرد؛

عضو کمیته اجتماعی و نماینده مردم ایلام در شورای اسلامی گفت: یکی از مطالبات مردم اصلاح شبکه بانکی کشور است و مجلس در صدد اصلاح شبکه بانکی کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ «علی اکبر بسطامی» نماینده مردم ایلام در شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: اصلاح نظام بانکی یکی از مهمترین مطالبات مردم است که مجلس به دنبال آن است. با اجرای طرح نظام بانکداری اسلامی که با حمایت چند تن از اساتید اقتصاد انجام می شود. و مجمع تشکیل می شود.

وی افزود: این طرح منجر به به روز رسانی قوانین و مقررات و اصلاح عملکرد شبکه بانکی کشور می شود.

بسطامی همچنین گفت: این طرح قطعاً مخالفان و موافقانی دارد که برخی از آنها نگران هستند که با اجرای این طرح منافع آنها به خطر بیفتد و به همین دلیل می خواهند از بررسی این طرح جلوگیری کنند.

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران، ملکشاهی و سیروان خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس به دنبال اصلاح نظام بانکی و معرفی بانکداری اسلامی هستند که با نظر کارشناسان، اساتید و… از آن استفاده می شود.

یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: این طرح از ابعاد مختلف از جمله اصلاح نظام اقتصادی و عدالت از اهمیت بالایی برای کشور برخوردار است و نباید فراموش کرد که اصلاح نظام بانکی یکی از مهم ترین آن ها است. مطالباتی که مردم از مجلس یازدهم دارند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید