محافظه کاری رسمی بزرگترین آفت کشور است

زمان: 5:50 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 1400/08/12
کد خبر: 1781398

رئیس کنگره یادواره شهدای استان اردبیل، محافظه کاری را بزرگترین آفت کشور عنوان کرد و گفت: امروز مسئولان کشور نباید محافظه کار باشند و باید با تمام وجود به اسلام و کشور خدمت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سبلان ما، یادواره شهدای عملیات والفجر 4 همزمان با سالروز شهادت سردار شهید شاپور برزگر از فرماندهان اردبیلی در دوران دفاع مقدس و روز استکبار ستیزی با سخنرانی سردار گلم عسگر کریمیان برگزار شد. رهبر در کنگره شهدای اردبیل.

d1eca452 a44b 423d abf6 8a0e3e2ed676 خبر خاکستری

سردار گلم حسین محمدی فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) ظهر امروز در یادواره شهدای والفجر 4 از لزوم تداوم استکبار در جامعه خبر داد و گفت: 13 آبان پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره منشأ بوده است. تغییرات اساسی در کشور

وی گفت: تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 58 در واقع برچیدن لانه توطئه چینی برای انقلاب اسلامی بود.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با گرامیداشت سالروز شهادت سردار شهید شاپور برزگر گفت: این فرمانده اردبیلی که فرماندهی عملیات والفجر 4 را بر عهده داشت در 13 آبان 62 به شهادت رسید.

وی همچنین به سالروز شهادت ضیاءالدین ذاکر خلبان اردبیلی اشاره کرد و گفت: این قهرمان ملی در ششم آبان ماه سال 59 پس از رشادت های فراوان در دوران مقدس در مناطق عملیاتی شمال غرب کشور به شهادت رسید. جنگ.”

سردار محمدی اصل همچنین به سالروز شهادت جدی گفور اشاره کرد و گفت: این خلبان اردبیلی در هفدهم آبان ماه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان اشاره کرد و گفت: تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دیگری بود که به ملت ایران نشان داد که آمریکا همواره بر خلاف منافع و امنیت کشور عمل کرده است. دانشجویان پیرو خط امام، رد افکار فریبنده رهبران آمریکا بود.

39a1e617 8159 4b70 a972 a1ff1d62db57 خبر خاکستری

سردار گلمحسین کریمیان مسئول کنگره بزرگداشت شهدای استان اردبیل ظهر امروز در یادواره شهدای عملیات والفجر 4 با حضور جمعی از شهدا و خانواده های معظم شهدا با رعایت پروتکل های بهداشتی و اجتماعی ویژه برگزار شد. فاصله رزمندگان اسلام بر اهمیت پدافند غیرعامل در این عملیات تاکید کردند و گفتند: بهترین پدافند پدافندی، تهاجمی است و باید از این روش در همه عرصه ها علیه دشمنان استفاده شود.

وی افزود: دست جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف اعم از مذهبی، سیاسی، امنیتی و نظامی پر است و بنابراین نباید به دشمنان فرصت داد.

رئیس کنگره یادواره شهدای استان اردبیل به این هجوم اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در دهه گذشته بارها نسبت به هجوم تذکر داده اند اما متاسفانه تاکنون توجهی نشده است.

وی با بیان اینکه برخی از مسئولان هنوز به اهمیت این موضوع مهم پی نبرده اند، گفت: باید موضوع نفوذ در کشورمان را پذیرفت و تصمیم کلی برای رفع منافذ در دستور کار قرار گیرد.

کریمیان در ادامه سخنان خود به نبرد فرهنگی دشمنان اشاره کرد و گفت: اگر از این جنگ غافل شویم آسیب های آن جبران ناپذیر خواهد بود.

8d2fe3ba 425f 445e 80b6 7863de8ecd4b خبر خاکستری

وی نیازسنجی و آسیب شناسی در حوزه جنگ نرم و فرهنگی را ضروری دانست و گفت: باید در این زمینه مورد توجه قرار گیرد تا جایگاه اردبیل در حوزه فرهنگ و اعتقادات و آسیب های اجتماعی شناخته و گرفته شود. اقداماتی برای تقویت و ترویج آن. بودن.

رئیس کنگره یادواره شهدای استان اردبیل به ویژگی های برگزاری یادواره شهدا اشاره کرد و گفت: مردمی.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود بر اهمیت جنگ نرم تاکید کرد و گفت: کیسینجر، وزیر امور خارجه سابق آمریکا و مشاور امنیت ملی آمریکا، زمانی معتقد بود که عملکرد یک کشتی جنگی بهتر از هزار دیپلمات در نقاط مختلف است. جهان، جهان، اما امروز بایدن رئیس جمهور همیشه رویایی ایالات متحده از مذاکرات صحبت می کند.

سردار کریمیان به گزینه های میز آمریکا اشاره کرد و گفت: ملت ایران اسلامی قبل از تجهیز روز ارتش آمریکا و همپیمانانش با توکل به خدا و ائمه اطهار با بهره گیری از تجربه 44 ساله در مقابله با استکبار دشمنان هستند. اسلام و انقلاب، زیرا امروز ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگری قدرت بازدارندگی دارد.

وی با بیان اینکه بی توجهی امروز مسئولان امری غیرقابل قبول است، گفت: در گذشته های نه چندان دور برخی از مسئولان به دلیل سهل انگاری و نقص قوانین در کشور دست به خیانت و فساد زدند اما مسئولانی هم بودند که در راس قرار داشتند. برای اعتلای وطن سخت کوشیدند و جان خود را وقف خدمت به مردم کردند.

09ad5d46 8bdf 4c1f b6d7 140aaf3fba82 خبر خاکستری

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم همیشه نام خدمتگزاران ملت در اذهان مردم بماند، گفت: ذهن مردم بماند تا خادمان ملت فراموش شوند تا امروز باشد. وظیفه ما برای پاسداری از خادمان ملت و انقلاب سنگین تر از همیشه است.

رئیس کنگره بزرگداشت شهدای استان اردبیل به توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: و عملکرد مردم.

وی در آخرین بخش از سخنان خود به راهکارهای مقابله با توطئه های دشمنان اشاره کرد و گفت: مطالعه دشمن به همراه تحقیقات فعلی لازمه برنامه ریزی مناسب برای مقابله با دشمنان است.

سردار کریمیان به راه های نفوذ دشمن در افراد و شخصیت ها اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان با استفاده از فناوری های روز از افراد مختلف اطلاعات را جمع آوری می کنند تا در صورت لزوم به اهداف نفوذ کنند.

وی گفت: “اطلاعات نادرست مساوی با برنامه ریزی و اجرای نادرست است” و افزود که عملیات با شکست مواجه می شود.

b536c053 cf90 49e3 9ada d7c5e333727a خبر خاکستری

رئیس کنگره یادواره شهدای اردبیل انسجام ملی را مولفه اصلی قدرت ملی دانست و گفت: امروز انسجام ملی هدف استکبار در عملیات های مختلف نرم نظامی است و در این راستا سعی در برهم زدن انسجام و وحدت ملی دارند. با استفاده از تقسیم. .

سردار کریمان به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در این خصوص اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند; امروز از هر گلویی که دعوت به اختلاف می کند، آن گلویی خائن است.

وی محافظه کاری را بزرگترین آفت کشور دانست و گفت: امروز مسئولان کشور نباید محافظه کار باشند و باید با تمام وجود به اسلام و کشور خدمت کنند.

وی در پایان سخنان خود روشنگری و شفافیت را یکی از راه های خدمت به مردم خواند و گفت: اگر کارمندی مشکل یا سنگریزه ای در کفشش باشد و از شفافیت هراس داشته باشد باید داوطلبانه صحنه را ترک کند و میدان بدهد. به افراد شایسته…

وی افزود: امروز همه باید برای تقویت روحیه حقیقت جویی و تقویت مطالبات سربازان انقلاب تلاش کنند چرا که آشنایی با شیوه های مطالبه گری تاثیرگذاری بیشتر در جامعه را به دنبال دارد.

a733434b 9990 4980 95a1 10206ca50514 خبر خاکستری

سخنرانی، شعرخوانی، مداحی و رونمایی از گرافیک ضد استکباری در حال حرکت از جمله برنامه های این مراسم بود.

دیدگاهتان را بنویسید