محبوبیت فرمانده فقید جبهه مقاومت با اعمال سلیقه شبکه های اجتماعی خارجی از بین نمی رود.

ساعت: 12:55
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796581

سرهنگ ناصری موحد در واکنش به تجلیل کاربران شبکه های اجتماعی جهان از فرمانده جبهه مقاومت شهدا گفت: شهید سلیمانی فرمانده سپاه قدس نیست بلکه فرمانده بسیج جهان اسلام است. شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ احمد ناصری موحد فرمانده سپاه تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ وی گفت: از ابتدای آذرماه کاربران شبکه های اجتماعی اطلاعات گسترده ای را با کلیدواژه قهرمان از محبوبیت شهید سلیمانی و خونخواهی این رشید فرمانده مقاومت منتشر کردند و او توانسته به یک روند جهانی برسد. “

وی در پاسخ به تجلیل کاربران شبکه های اجتماعی در سراسر جهان از فرمانده جبهه مقاومت شهدا گفت: شهید سلیمانی فرمانده سپاه قدس نیست، بلکه فرمانده بسیج جهان اسلام است.

ناصری موحد گفت: این اقدامات کاربران شبکه‌های اجتماعی در ایران و جبهه مقاومت خلاصه نمی‌شود و همانطور که می‌بینید دامنه انتشار مطالب مربوط به فرمانده شهید جبهه مقاومت جهانی است و لذا جبهه استکبار تصویر ترسیده بود

فرمانده سپاه تربت حیدری گفت: این یک عشق قلبی به شهید سلیمانی جهانی است و نه در ایام شهادت سردار سلیمانی، بلکه در مناسبت های مختلف کاربران شبکه های اجتماعی نسبت به آن واکنش نشان می دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید