محسنی اجایی: دولت در حال رصد بحران آب کشور است

محسنی اجایی: دولت در حال رصد بحران آب کشور است

روز جدید رئیس قوه قضائیه گفت: دولت در خصوص مشکل آب جدی است و ما نیز پیگیر آن هستیم و چه کسانی باید به خاطر کمبودها مورد قضاوت قرار گیرند به جای او هستند، اما باید به این فکر کرد که امروز برای حفظ و استفاده از آن چه کاری می توانیم انجام دهیم. آب به طور موثر. .

حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای پیش از ظهر پنجشنبه در نشست با اقشار مختلف مردم در گرگان اظهار داشت: اگر بخواهیم قضایا به درستی، عاقلانه و منصفانه رسیدگی شود باید همه جوانب آن سنجیده شود.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به طرح پیشنهادی پرونده بر اساس 15 میلیون پرونده، افزود: این تعداد پرونده نداریم، اما در حال گردش است و این تعداد در هر مرحله ثبت می شود، بنابراین این تعداد پرونده است. بالا.”

وی با بیان اینکه مردم از اجرای هر چه سریعتر عدالت خرسند می شوند، افزود: عدم حفظ کرامت مردم برای احقاق حق موجب رضایت نمی شود.

محسنی اجایی ادامه داد: اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم باید منصفانه و آگاه به موضوع باشیم.

رئیس قوه قضاییه گفت: گلستان در صلح و سازش رتبه خوبی دارد و باید الگو باشد.

محسنی اجایی گفت: به تعویق انداختن فرآیند یکی از موضوعات مهمی است که تلاش می کنیم در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام کنیم.

وی مشکل کم آبی در کشور را مشکل برشمرد و گفت: دولت با جدیت به مشکل آب رسیدگی می کند.

رئیس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه موضوع آب بسیار مهم است، افزود: مصرف آب در کشاورزی برای مصارف شرب باید حساس باشد زیرا منابع ما محدود است.

وی از گلستان به عنوان استانی با ظرفیت جغرافیایی و صنعتی یاد کرد و افزود: استان باید به مرحله ای برسد که توازن اقتصادی با توجه به این ظرفیت ها مشهود باشد. استانی با قدمت طولانی می تواند فرصتی برای تمامی جاذبه های گردشگری باشد.

وی ادامه داد: مسائل و مشکلات استان باید در کارگروهی مورد توجه قرار گیرد و مشکلات آن توسط هر قوه ای با جدیت پیگیری شود و قوه قضاییه از این کارگروه حمایت کامل خواهد کرد.

به گفته رئیس قوه قضائیه استفاده از خرد جمعی از وظایف این کارگروه خواهد بود.

وی افزود: باید در این جلسات ایده ها و دیدگاه ها مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم هر چه سریعتر برای رفع مشکلات موجود گام برداریم.

حجت الاسلام محسنی اجایی با بیان اینکه تمام تلاش ما رفع مشکلات و مشکلات مردم است، افزود: در قالب این اتاق فکر یا کارگروه می توان به مشکلات مردم به ویژه در بخش خصوصی رسیدگی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید