مدرسه شهید سلیمانی باید نقشه راه مسئولان باشد

ساعت: 13:38
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796139

نماینده بناب حاج قاسم سلیمانی را نماد تفکر تمدن نوین اسلامی جهان می داند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمد باقری بنابی در گفت و گو با خبرنگار آناج با گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: رفتار، کردار و مکتب شهید سلیمانی باید نقشه راه در جامعه به ویژه در بین ما، مسئولان، دولت و مجلس باشد.

وی با اشاره به شرایط کنونی کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران در خطرناک ترین دوران تاریخی خود قرار دارد. چهارراهی که الگوهای زنده و تأثیرگذار جهان را ارائه کرده و شاهد گسترش این اندیشه نو و آزادیخواهانه در منطقه و جهان بوده است.

نماینده بناب سردار سلیمانی را میدان اخلاص و اقدام مشترک چه در خارج از کشور و چه در کشور عزیزمان دانست و افزود: تعلق قلبی ایشان به مردم و فداکاری ایشان در راه آرمان های انقلاب می تواند الگوی خوبی برای برخی از مسئولان باشد. چرا که در شرایط فعلی تنها راه برون رفت از مشکلات، اقدام جهادی و خالصانه مسئولان است.

وی با اشاره به بیان تاریخی سردار شهید مبنی بر اینکه: جامعه سالم به دست افراد صالح اداره می شود، مردم پاک جامعه را سامان می دهند، گفت: دولت باید در انتصابات خود وسواس داشته باشد و نیروها را برای تعامل و حرفه ای بفرستد. مانند سردار دلا تنها هدفش خدمت به ملت شریف است. در آن صورت به قول شهید سلیمانی جامعه ما پاک و منظم می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید