مدیران جوان، انقلابی، پرتلاش و شایسته باید در خط مقدم باشند

ساعت: 17:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۰
کد خبر: 1799496

بچمن امیری مقدم گفت: بنده حاشیه نشینان نیستم و باید توسط مدیران جوان، انقلابی، پرتلاش و شایسته هدایت شوم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، بچمن امیری مقدم امروز دوشنبه در مراسم تجلیل و قدردانی از استانداران کرمانشاه که با حضور وزیر کشور برگزار شد، با استناد به حدیثی از امیرالمومنین علی (ع) اظهار داشت: فرصت ها می گذرد. برق و باد و نباید اجازه داده شود. بگذار فرصت بسوزد

استاندار جدید کرمانشاه گفت: معضل بیکاری در این استان یک معضل جدی است و همت جهادگران را می طلبد که باید در این زمینه قاطعانه عمل کنیم.

امیری مقدم مهم ترین دغدغه مقام معظم رهبری را اشتغال جوانان خواند و افزود: همانطور که رئیس جمهور خاطرنشان کردند مردم کرمانشاه حق بزرگی بر گردن کشور دارند بنابراین باید برای آنها تلاش کنیم و با ایجاد اشتغال به آنها خدمت کنیم.

استاندار جدید کرمانشاه ادامه داد: فرصت های خوبی در استان کرمانشاه داریم که از جمله آنها می توان به جوانان، آماده سازی زیرساخت ها، 19 شهر صنعتی، بزرگراه کربلا، ریل و ذخایر نفتی اشاره کرد که باید از آنها برای ایجاد اشتغال به درستی استفاده کنیم. .

وی افزود: با وجود منابع طبیعی خدادادی و زمین های کشاورزی مستعد، صنایع تبدیلی، گردشگری، معادن و… نیازمند تبدیل کرمانشاه به قطب سرمایه گذاری در غرب کشور هستیم.

واحدی بیان کرد: با این ظرفیت های خدادادی مسیر سرمایه گذاری در کرمانشاه باز است بنابراین باید زمینه ورود سرمایه گذاران به استان را فراهم کنیم و در این راه هرکس مانعی برای سرمایه گذاری ایجاد کند جایی در آن نخواهد داشت. قلب مردم. از روستا.”

وی گفت: یکی از تصمیمات توسعه استان جلب اعتماد عمومی است و این بالاترین سرمایه است بنابراین باید مرز را بشکنیم و این همت همه را می طلبد.

امیری مقدم گفت: چرخاندن چرخ زندگی جوانان و تلاش برای حفظ وحدت در استان در اولویت است.

وی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند امروز وحدت حرف اول را می زند، مدیران و بوروکرات ها نباید به مسائل حاشیه ای بپردازند زیرا باعث کندی توسعه استان می شود.

استاندار جدید کرمانشاه گفت: بنده حاشیه نشینان نیستم و باید توسط مدیران جوان، انقلابی، پرتلاش و شایسته هدایت شوم.

وی خاطرنشان کرد: وام های خوبی داریم و باید برای جذب آن تلاش کنیم اما فرصت زیادی برای آن نداریم. برای رضای خدا اگر یک ریال از بودجه استانی به دلیل کم کاری برگشت داده شود قطعا باید پاسخگوی مردم و ایثارگران باشیم.

امیری مقدم گفت: نگاه به عدالت برای اقشار ضعیف و آسیب پذیر، شناخت عوامل و فرآیندهای فرهنگی از جمله برنامه هایی است که باید به آن بپردازیم.

وی تلاش برای تبدیل کرمانشاه به قطب اقتصادی، تلاش برای تغییر شاخص فلاکت استان، رونق گردشگری، ساماندهی و بحث کولبری، توسعه مرکز فنی و حرفه ای، توسعه مشارکت زنان، توانمندسازی نیروهای بومی و توسعه بخش کشاورزی را برشمرد. کار خود را بیان کرد.

لزوم توجه به نیازهای جوانان استان کرمانشاه/ باید به مردم خدمت کنیم

به گزارش مرصادنیوز، آیت الله مصطفی علما امروز دوشنبه در مراسم تکریم و تقدیم استاندار کرمانشاه با استناد به حدیثی از امیرالمومنین علی (ع)، خدمت به مردم را مهمترین اصل عبادت دانستند و گفتند: خدمت به مردم محکم بود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان وصیت امام نسبت به سید احمد خمینی گفت: بر این اصل استوار است.

وی تاکید کرد: انقلاب ما یک انقلاب الهی است بنابراین باید به مردم خدمت کنیم و مسئولان باید به وضعیت این استان به ویژه جوانان که پایتخت کشور هستند توجه ویژه داشته باشند.

آیت الله علما با بیان اینکه برای رفع مشکلات جوانان استان نباید چشم به تهران داشت، گفت: از امکانات استان استفاده کنیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

وی گفت: 900 هزار هکتار زمین کشاورزی در این استان داریم که باید از این فرصت برای اشتغال جوانان استفاده کنیم.

امام جمعه کرمانشاه نیز بر حفظ وحدت کلمه در استان تاکید کرد و افزود: امام (ره) از سال 42 بر این مهم تاکید داشتند و اکنون نیز رهبر معظم انقلاب همواره همین اصل را تکرار می کنند.

وی با اشاره به خدمات هوشنگ بازوند استاندار سابق کرمانشاه در حوادثی چون زلزله، سیل و تاج گذاری گفت: آقای بازوند در این مدت خدمات شایسته ای انجام دادند که قابل تقدیر است.

آیت الله علما از امیری مقدم استاندار جدید کرمانشاه خواست تا تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات این استان انجام دهد و گفت: تنها کاری که برای مردم ماندگار است خدمت صادقانه است همانطور که سردار سلیمانی چهل سال به مردم خدمت کرد و خداوند متعال به مردم خدمت کرد. به آنها برای تلاش هایشان پاداش داد.


استان کرمانشاه به همت کارکنان در تمامی عرصه ها نیازمند است

به گزارش مرصادنیوز، سردار محمد نظر عظیمی امروز دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید استان کرمانشاه که با حضور وزیر کشور استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: وی تمام تلاش خود را و خالصانه برای پیشبرد پرونده های امنیتی استانی به کار گرفت.

فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: آقای بازوند با وجود مشکلات اقتصادی فراوانی که در استان با آن مواجه بوده ایم از مسائل امنیتی غافل نشده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مرز مشترک با کشور عراق شرایط حساسی در مناطق مرزی استان حاکم است و در این راستا آقای بازوند سعی کرد از هر ظرفیتی برای انسداد و کنترل مرزها استفاده کند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اگرچه تاکنون اقدامات خوبی برای تقویت امنیت استان انجام شده است اما قطعا این کافی نیست و امیدواریم شاهد ارتقای امنیت در استان باشیم. در آینده. . “

وی با خوش آمد گویی به استاندار جدید کرمانشاه تاکید کرد: آقای امیری مقدم با توجه به تجربه کارهای اجرایی و همچنین آشنایی با استان کرمانشاه، امیدوارم تلاش مضاعف خود را برای توسعه استان داشته باشند.

وی گفت: استان کرمانشاه در شرایطی قرار دارد که نیازمند افزایش همت و همدلی کارکنان در همه عرصه ها است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در این راستا لازم است مسئولان و مدیران همدلی و همکاری لازم را با استاندار داشته باشند تا شاهد حل و فصل استان کرمانشاه باشیم.


اولویت اول استان کرمانشاه ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان است

به گزارش مرصادنیوز، هوشنگ بازوند امروز دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه استاندار کرمانشاه که با حضور وزیر کشور برگزار شد، گفت: در این مدت تمام تلاش خود را برای کاهش بیکاری در استان کرمانشاه انجام دادیم هرچند که ما توانستیم آن را کاهش دهیم. «اما فکر می کنم اولویت اول استان همچنان بحث اشتغال پایدار برای جوانان است.

استاندار سابق کرمانشاه افزود: بر اساس گزارش مرکز آمار در سال 96، نرخ بیکاری استان 21.6 درصد رتبه اول کشور را داشت اما در پایان سال 99 این درصد را به 14.9 درصد افزایش دادیم که این رقم در سال 96 به 14.9 درصد رسید. سومین سطح بیکاری است.

وی کاهش بیکاری را سخت ترین کار دانست و گفت: ایجاد اشتغال با گفتار امکان پذیر نیست، بنابراین ما در استان کرمانشاه با کمک بخش خصوصی سند اشتغال، اشتغال و جهش تولید را تهیه و به دنبال آن بودیم. برای ایجاد شغل.”

به گفته بازوند، برای ایجاد هر شغل 400 تا 500 میلیون تن اعتبار نیاز است.

استاندار سابق کرمانشاه گفت: علاوه بر این در سال 95 درآمد سرانه استان 11 میلیون و 200 هزار تن بود که در سال 1400 به 59 میلیون تن رسید و نشان می دهد که سهم ما از دولت در این مدت 4 دهم درصد است. . “است.

بازوند در بخشی دیگر از سخنان خود طرح گرمسیری را بزرگ ترین طرح سرمایه گذاری کشور معرفی کرد و افزود: این طرح در دشت ذهاب 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امسال کشاورزان 310 هزار تن بیش از پارسال برداشت کردند. .

وی با بیان اینکه دولت در این پروژه 80 هزار میلیارد فولاد سرمایه گذاری کرده است، گفت: در قصرشیرین و نفت شهر سرمایه گذاری لازم است و برای تکمیل آن حدود 3000 میلیارد دلار دیگر نیاز است.

استاندار سابق کرمانشاه گفت: سامانه سرد یکی از سامانه های دیگر است که در استان کرمانشاه 600 میلیون مترمکعب آب در سد داریان داریم که 400 میلیون مترمکعب آن سهم عراق است و برآورد می شود که 200 میلیون باقیمانده تحقیقات روی این پروژه انجام شده و نیاز به سرمایه گذاری بالایی دارد.

وی احداث باند اضطراری فرودگاه کرمانشاه، بزرگراه همدان – کرمانشاه، تهیه سند 2.5 میلیارد دلاری نفت و گاز را برشمرد و گفت: دو پروژه دیگر در اسلام آباد غرب با 15 هزار میلیارد تومان و سنقر با 3 هزار میلیارد تومان آغاز شد. تومان که سند آن تقدیم آقای امیری مقدم می شود و بدون شک اجرای این پروژه ها می تواند بخشی از عقب ماندگی استان کرمانشاه را جبران کند.

بازوند گفت: علاوه بر این سازمان ثبت جهانی اورامانات ظرفیت بسیار خوبی را برای گردشگری کرمانشاه فراهم کرده است و امیدواریم این شهرستان به فرمانداری ویژه تبدیل شود و هم اکنون مکاتبات لازم با وزارت کشور انجام شده است. این هدف.”

استاندار سابق کرمانشاه در پایان از همراهی و همدلی مردم استان به ویژه امام جمعه، نخبگان و مدیران در مدت تصدی این مسئولیت در استان تشکر کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید