مذاکرات خوبی با رهبران اروپایی در مورد اوکراین داشتم

ساعت: 06:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۵
کد خبر: 1803129

رئیس جمهور آمریکا گفتگوها و دیدار خود با تعدادی از رهبران اروپایی درباره بحران اوکراین را به صورت ویدئویی تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش راشاتودی، رئیس جمهور آمریکا دوشنبه شب گفت که دیدار مجازی بسیار خوبی با سران تعدادی از کشورهای غربی اطراف اوکراین داشته است.

بر اساس این گزارش، کاخ سفید اعلام کرد که بایدن بیش از یک ساعت با رهبران بریتانیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، لهستان و رئیس کمیسیون اروپا، رئیس شورای اروپا و ناتو دیدار و گفت‌وگو کرد. دبیر کل.

بایدن پس از این مذاکرات در یک کنفرانس خبری گفت: «من ملاقات بسیار بسیار خوبی داشتم. این دیدار عالی با رهبران اروپایی بود.

کاخ سفید پیش از این اعلام کرده بود که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا با رهبران اروپایی در مورد روسیه و اوکراین گفتگوهای بیشتری خواهد داشت.

کاخ سفید اعلام کرد که بایدن دوشنبه شب (به وقت محلی) یک ویدئو کنفرانس با رهبران اروپایی برگزار خواهد کرد.

تمرکز این گفتگو بر روسیه و اوکراین و همچنین اتهامات روسیه در مورد حمله ادعایی مسکو به اوکراین بود.

تنش بین غرب (آمریکا و ناتو) و روسیه بر سر بحران اوکراین افزایش یافته است.

غرب مسکو را به آماده‌سازی برای حمله به اوکراین متهم کرده و با اعمال تحریم‌های فلج‌کننده بر مسکو و ارسال تسلیحات مدرن به کی‌یف تهدید به تلافی کرده است.

با این حال، روسیه همه این اتهامات را رد می کند و می گوید غرب و ناتو منابع اصلی تنش در منطقه هستند و سلاح ها را ارسال می کنند و تجهیزات و زیرساخت های خود را در نزدیکی مرزهای روسیه مستقر می کنند.

وزارت خارجه روسیه پیشنهادهای امنیتی را به غرب ارائه کرده است و جلسات مسکو و واشنگتن و همچنین شورای ناتو-روسیه با حضور مقامات دو طرف برگزار شده است، اما تاکنون نتایج ملموسی برای کمک به حل بحران به دست آمده است. آمد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید