مذاکرات دو روزه در دوحه هنوز به پایان نرسیده و در فضایی جدی در حال انجام است


ساعت: 18:04
تاریخ انتشار: 1401/04/08
کد خبر: 1879674

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مذاکرات دو روزه در دوحه هنوز به پایان نرسیده است و باقری و مورا امشب دیدار خواهند کرد و گفت وگوها در فضایی جدی در حال انجام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر انتشار گزارشی در رسانه ها مبنی بر پایان یافتن مذاکرات دوحه برای رفع تحریم ها گفت: مذاکرات دو روزه هنوز با دیدار امشب علی به پایان نرسیده است. حفاری‌ها مذاکره‌کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران و انریکه مورا، مذاکره‌کننده اروپایی خواهند بود.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: مذاکرات دوحه از ابتدا به مدت دو روز برنامه ریزی شده بود و در رایزنی های دیروز و امروز طرفین پیشنهادات و نظرات خود را در مورد بقیه موضوعات تبادل کردند.

کنعانی گفت: مذاکرات دو روزه در دوحه در فضایی حرفه ای و جدی در حال انجام است.

به گزارش فارس، مذاکرات رفع تحریم ها از روز گذشته در دوحه پایتخت قطر برای بررسی رفع تحریم ها و اختلاف باقی مانده از آخرین دور مذاکرات در وین به طور غیرمستقیم بین ایران و آمریکا با حمایت اروپا آغاز شده است. اتحاد. اتصال. به همین منظور علی باقری در راس هیاتی در دوحه حضور داشت و مذاکرات ایران و آمریکا به صورت غیرمستقیم از طریق انریکه مورا در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید