مردم ایران زیرکانه از ورود دشمن به جنگ نرم جلوگیری می کنند


ساعت: 10:49
تاریخ انتشار: 1401/04/05
کد خبر: 1878624

امام جمعه یزد با اشاره به توطئه دشمنان و تلاش برای ناامید کردن مردم گفت: دشمن با استفاده از فضای مجازی در صدد ناامید کردن مردم ایران است و مردم ما باید از پیروزی دشمنان اسلام و اسلام جلوگیری کنند. انقلاب با بصیرت و آگاهی .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، آیت الله محمدرضا ناصری در جمع مردم مهریز با اشاره به اهمیت ارتباط رسمی با مردم، اظهار داشت: امام خمینی (ره) به مردم ایران بسیار اهمیت می دهند و در این راستا مردم ایران به آنها توجه داشتند. خیلی غمگین.

امام جمعه یزد گفت: این انقلاب اسلامی سرانجام به دست کسانی به دست آمد که مردم و کشور را دوست داشتند، با مردم صادق و دلسوز بودند. مهم شده است.

وی امام خمینی (ره) را سوزاننده ریشه و ریشه استکبار جهانی در ایران می داند و می افزاید: نفوذ استکبار در کشور در دوران پهلوی و قبل از انقلاب اسلامی بسیار زیاد است و حال امام خمینی (ره) خوب است. برای بیرون کشیدن کشور از استکبار جهانی تلاش و مقاومت زیادی کردند.

ناصری با بیان یاد و خاطره امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی (ره) همواره فرموده اند که انقلاب اسلامی توسط خداوند متعال انجام شد و خداوند متعال حافظ و پشتیبان این انقلاب اسلامی و مردم است.

امام جمعه یزد گفت: این انقلاب با نیت حق و ریشه کن کردن ظلم و فساد تمام شد و از آنجایی که این انقلاب بر اساس کار الهی بود، خداوند متعال نیز در این راه امام، مردم و شهدا را در این راه یاری کرد. انقلاب اسلامی به پایان می رسد و او پاسدار این انقلاب است.

وی با اشاره به حادثه صحرای طبس افزود: دشمنان برای نابودی این کشور و این انقلاب تلاش زیادی کرده اند که همیشه بی نتیجه بوده است. کشتار افراد مهم، جنگ ایران و عراق و حادثه طبس از جمله اقدامات دشمنان انقلاب بود.

ناصری گفت: خداوند و مردم شریف ایران عاشق این انقلاب هستند و دشمن پس از تلاش های بی پایان در جنگ سرد، اهداف شوم خود را به جنگ نرم تبدیل کرده و برای رسیدن به ناامیدی در تلاش است تا ناامیدی را در جامعه محقق کند. و ایران را محبوب کنید.

امام جمعه یزد با اشاره به توطئه دشمنان و تلاش برای ناامید کردن مردم گفت: دشمن با استفاده از فضای مجازی در صدد ناامید کردن مردم ایران است و مردم ما باید با بصیرت و آگاهی از پیروزی دشمنان جلوگیری کنند. اسلام و انقلاب.» بودن.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید