مردم مهمترین مؤلفه قدرت در یک انقلاب هستند


ساعت: 13:06
تاریخ انتشار: 09/03/1401
کد خبر: 1913389

رئیس جمهور گفت: برخلاف برخی کشورهای دیگر که تجهیزات نظامی و نیرو جزء قدرت محسوب می شود، مردم مهمترین مؤلفه قدرت در انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به شمار می روند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه خبری تهران نیوز؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی در دیدار مردمی با مردم اسلامشهر که در ورزشگاه شهر آپارین برگزار شد، اظهار داشت: مردم اسلامشهر در 43 سال گذشته انقلاب اسلامی به انقلاب افتخار کردند و شاهد این سخنان 1000 شهید است. این است که این منطقه انقلاب اسلامی را ارائه کرده است.

وی افزود: نقطه مشترک همه مردم این منطقه، سالم زیستن، پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی، حفظ و حراست از ارزش های انقلاب اسلامی و خون شهداست.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در حالی که در سایر کشورها تسلیحات و تجهیزات نظامی آنها اصلی ترین مؤلفه قدرت است، در ایران مردم مهمترین مؤلفه قدرت هستند و این اراده مردم انقلاب اسلامی است که باعث ناکام ماندن و شکست آن شده است. دشمن

رئیسی با تاکید بر لزوم مقابله با فساد و مبارزه با فساد در کشور تصریح کرد: اصل انقلاب اسلامی با انواع فقر و فساد در تضاد است و برنامه حکومت اسلامی ریشه کنی انواع فساد در کشور است. هر منطقه

وی با اشاره به برخی مشکلات پیش روی مردم به ویژه شهروندان شهرستان اسلامشهر، ادامه داد: معضل بیکاری بسیاری از خانواده های اسلامشهری رنج می برند و باید شغل ایجاد شود و پروژه بندر خشک آپارین می تواند بخش زیادی از مشکلات را حل کند. مشکلات مردم در زمینه اشتغال و اینکه این پروژه باید تا 2 ماه آینده آغاز شود.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید