مرکز تحقیقات به گام هفتم توسعه کشور کمک خواهد کرد

ساعت: 17:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۹
کد خبر: 1783329

دکتر سید مهدی پاکذات گفت: مرکز توسعه و تحقیقات آینده پژوهی تمام توان خود را برای تقویت گام هفتم توسعه کشور با تمام توان علمی خود به کار خواهد گرفت و از هیچ گونه کمک تحقیق و توسعه در این راستا دریغ نخواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی مرکز، ششمین نشست علمی مشترک «مطالعات در حمایت از برنامه هفتم توسعه» با حضور رئیس مرکز برگزار شد. دکتر گلمرضا گرایی نژاد، رئیس گروه تحقیقات توسعه بخشی و محیط زیست با ارائه گزارش مبسوطی از مراحل تدوین مطالعات حمایتی از برنامه هفتم توسعه، بر رویکرد برنامه هفتم توسعه به رشد تاکید کرد و خاطرنشان کرد:

آسیب شناسی طرح های توسعه دیرهنگام و همچنین بررسی الگوهای توسعه در سایر کشورها، دو پایه از پنج مبنای مشارکت پژوهشی در این طرح پژوهشی محسوب می شود. دکتر گرایی نژاد همچنین ابراز امیدواری کرد که تلاش شبانه روزی و تحقیقات همه جانبه همکاران محقق این گروه در نهایت مورد استفاده طراحان و تدوین کنندگان برنامه هفتم توسعه قرار گیرد.

دکتر مهرداد کاشف مبارکه رئیس گروه تحقیقات آمایش سرزمینی با ارائه مدل ارتباط برنامه توسعه با سند ملی گفت: هم اکنون تدوین برنامه هفتم توسعه بر اساس سند ملی ضروری است. وی همچنین از آمادگی گروه متبوع خود برای کمک همه جانبه به پروژه تدوین مطالعات در راستای حمایت از برنامه هفتم توسعه کشور خبر داد.

در پایان این نشست، دکتر سید مهدی پاکذات، رئیس مرکز، با تقدیر از تلاش همکاران پژوهشگر مرکز برای تدوین این پژوهش، ابراز امیدواری کرد: دولتی باشید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید