مرگ انگلیس ما از درایت ملت است/دانشجویان بسیجی باید پیشوایان علم و دانش شوند


ساعت: 15:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۱
کد خبر: 1896878

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با بیان اینکه علم و دانش مهمترین شاخصه بسیج بود، گفت: مرگ بر آمریکا و انگلیس ایرانیان نشأت گرفته از روحیه توحید و بصیرت ملت ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سبلان ما آیت الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل پیش از ناهار امروز در مراسم اختتامیه یاوران استانی سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل که در ساعت 13 صبح برگزار شد به تشریح ویژگی های طلبه ایده آل پرداخت. مرکز آموزش شهید پیرزاده اردبیل. : دانش آموزی که از نظر علمی قوی نیست به رسالت بسیجی خود عمل نکرده است.

وی ایمان توحیدی، اخلاق عملی و توانایی علمی را از ویژگی های دانش آموز ایده آل برشمرد و گفت: اخلاق از نظر دیدگاه آرمان گرایانه مهمترین عامل رشد انسان است.

امام جمعه اردبیل در ادامه سخنان خود به ابعاد تربیتی دانش آموزان اشاره کرد و گفت: اگر نیروی معنوی برخاسته از دین و معرفت در دانش آموزان شکل نگیرد، دانش آموزان امروز آینده سازان کشور در عرصه های مختلف خواهند بود و پیشرو خواهند بود. و مثمر ثمر است.نه باشد زیرا به دنبال منافع شخصی هستند و برای رسیدن به خواسته های خود از هر ترفندی استفاده می کنند.

وی تصریح کرد: اگر فردی با اخلاق و معرفت ممتاز نباشد، خواسته یا ناخواسته در هر مکان و جایگاهی که برای رسیدن به اهدافش قرار بگیرد به کشور و ملت خیانت می کند.

این مبلغ اسلام با بیان اینکه نفس فاسد کارها را تباه می کند، گفت: سیاستمداران نیز گاهی برای رسیدن به اهداف خود منافع جامعه را به خطر می اندازند.

وی از قدرت معنوی توحید، اخلاق و معرفت به عنوان موفقیت و سعادت مردم یاد کرد و گفت: نفس شکسته شر می آورد.

آیت الله عاملی در ادامه سخنان خود از اخلاق به عنوان منفعت دنیوی و اخروی برای انسان یاد کرد و گفت: طلبه باید در فضای علمی تربیت اخلاقی ببیند تا وقتی به بلوغ رسید بفهمد در کجا ایستاده و چگونه باید عمل کند.

وی از توحید به عنوان منجی یاد کرد و گفت: ایمان شرک آمیز زمینه ساز نابودی جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل به اهمیت رشد اخلاقی دانش آموزان اشاره کرد و گفت: تکریم والدین و تکریم معلم وظیفه همه دانش آموزان است چرا که انسان در سایه تعلیم و تربیت والدین رشد و تکامل می یابد. معلمان

وی در ادامه سخنان خود به تبیین اهمیت احکام الهی در تعلیم حواریون پرداخت و گفت: اگر فطرت انسان صالح شود انسان رستگار می شود.

امام جمعه اردبیل با اشاره به اهمیت اطاعت از خداوند و عمل به احکام گفت: انسانی که نماز نخواند و به دستورات خداوند توجهی نداشته باشد، گستاخ است و انسان گستاخ به جایی نمی رسد.

وی به تأثیر نمازهای یومیه در زندگی انسان اشاره کرد و گفت: بی نمازی و سهولت در نماز یومیه باعث آثار بد و کمبود برکات الهی در زندگی انسان می شود.

این مبلغ اسلامی در ادامه سخنان خود با ابراز ناراحتی از استفاده طلاب از دستبند و گردنبند، از متولیان فرهنگ انتقاد کرد و گفت: استفاده نوجوانان و جوانان ایرانی و مسلمان از نمادها و نمادهای کفرآمیز بدون استفاده صحیح و زیبا نیست. هویت.”

وی با بیان اینکه دنیا دارای هوش است، گفت: تمام اعمال انسان در جهان و طبیعت با عکس العمل هایی مواجه می شود که البته خود انسان نیز از این واکنش ها آگاه نیست.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در بخش پایانی سخنان خود به موضوع علم و دانش اشاره کرد و گفت: علم و دانش مهمترین ارکان یک طلبه ایده آل است در این میان تشکل دانش آموزی مهمترین نقش را ایفا می کند. در آموزش دانش آموزان

وی به عقب ماندگی های کشور در پانصد سال اخیر اشاره کرد و گفت: تنها با جهاد علمی و تربیت دانشمندان جوان متعهد می توان این عقب ماندگی ها را جبران کرد و با علم و تعهد به قله علم و دانش رسید.

آیت الله عاملی به کمبود علم و دانش قبل از انقلاب اسلامی به عنوان مهمترین نقطه ضعف کشور اشاره کرد و گفت: به دلیل کم توجهی متولیان امر به علم و دانش، شصت درصد از خاک کشور از خاک جدا شد. ایران بزرگ و قدرتمند و صنعت ملی نفت نیز به دلیل کمبود علم و دانش به جایی نرسید تا اینکه پس از انقلاب اسلامی و توجه و اهمیت علم و دانش بر قدرت و توان ایران اسلامی افزود. جهان.

وی اقتدار موشکی و پهپادی کشور را مهم ترین عامل جلوگیری از تهاجم دشمن به مرزهای کشور برشمرد و گفت: در سایه علم و پیشرفت علمی، تحریم های سنگین دشمنان علیه کشورمان بی تاثیر است.

این مبلغ اسلام، روحیه توحید را مهمترین عامل شجاعت رزمندگان اسلام در جبهه های مختلف برشمرد و گفت: در سایه روحیه توحید، ناوهای آمریکایی مستقر در سواحل بحرین جرأت نمی کنند به این دریاچه نگاه کنند. مرزهای آبی کشورمان .

وی با بیان اینکه امروز با رهبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مذاکرات دریایی در خلیج فارس به زبان فارسی انجام می شود، اظهار داشت: اگر علم و دانش نباشد خبری از افتخار، حمایت ملی و سرزمینی نخواهد بود. تمامیت.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل آتش زدن پرچم استکبار جهانی به ویژه آمریکا و انگلیس و رژیم دروغین صهیونیستی را برخاسته از روحیه توحید و بصیرت امت دانست و گفت: بی بصیرت باعث نابودی می شود. از یک ملت

وی به خیانت های انگلیسی ها در کشورمان اشاره کرد و گفت: فروپاشی ایران بزرگ، غارت ثروت ملت ایران و کشتار ایرانیان بر اثر قحطی که توسط انگلیسی ها نیز به وجود آمد بخشی از انگلیس است. خیانت در ایران پس مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس ملت ایران برخاسته از بینش دینی و سیاسی ایرانیان است.

آیت الله عاملی در پایان سخنان خود از دانشجویان بسیجی خواست تا با توانمندسازی خود در عرصه فضای مجازی به نفع اساتید و اساتید خود و مقابله با تهدیدات دشمنان در فضای مجازی موثر واقع شوند.

وی از دانش آموزان بسیجی خواست در عرصه های مختلف انقلاب در فضای واقعی و مجازی حضور یافته و در آینده ضمن ایفای نقش در جامعه برای جهاد کبیر تمرین کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید