مرگ ناگهانی یک دانش آموز در مدرسه ای در کاراجا

مرگ ناگهانی یک دانش آموز در مدرسه ای در کاراجا

دانش آموز دبستان سوم دبیرستان شعبان کرج امروز شنبه بر اثر انتقال از مدرسه به مرکز درمانی کرج علیرغم تلاش تیم اورژانس جان خود را از دست داد. رحمت الله نژاد رئیس آموزش و پرورش ناحیه سه کرج گفت: جزئیات پزشکی فوت این دانش آموز که در مقطع متوسطه اول تحصیل می کرد در حال بررسی است.

دانش آموز دبستان سوم دبیرستان شعبان کرج امروز شنبه بر اثر انتقال از مدرسه به مرکز درمانی کرج علیرغم تلاش تیم اورژانس جان خود را از دست داد.

احمد مهدوی رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز با تایید فوت این دانش آموز اظهار داشت: ساعت 7:30 صبح امروز طی تماسی با این مرکز مبنی بر درخواست کمک پزشکی، همکاران اورژانس به مدرسه سوم اعزام شدند. شعبان.

وی افزود: با توجه به اینکه وضعیت بیمار وخیم است پس از معاینه اولیه عملیات احیا آغاز و در حین احیا به بیمارستان شهید مدنی منتقل می شود.

وی گفت: متأسفانه عملیات احیا روی بیمار موثر نبود و بیمار فوت کرد.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه سه کرجی نیز گفت: جزئیات پزشکی فوت این دانش آموز کرجی که در مقطع متوسطه اول تحصیل می کرد در حال بررسی است.

رحمت الله نژاد فلاح افزود: این اتفاق در ساعت 7:23 برای این دانش آموز رخ داد و همکاران مدرسه بلافاصله با 911 تماس گرفتند و این دانش آموز را به بیمارستان منتقل کردند.

نژاد فلا گفت: پدر و مادر این دانش آموز در بیمارستان همراه وی بودند که متأسفانه دانش آموز در بیمارستان فوت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید