مشاوره پیشگیری از آسیب خانواده مهمترین هدف مراکز شمیم ​​است


ساعت: 12:17
تاریخ انتشار: 1801/03/18
کد خبر: 1844435

مسئول کانون فرهنگی سپاه حضرت خانواده نبی اکرم (ص):

گلمرضا محمدی گفت: یکی از اهداف اصلی راه اندازی مرکز مشاوره شمیم، پیشگیری از آسیب به خانواده هایی است که 14 مشاور و روانشناس به صورت فردی، گروهی و سمینار به ارائه خدمات روانشناسی می پردازند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلمرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز ضمن اعلام فعالیت مراکز شمیم ​​سپاه کرمانشاه گفت: خانواده و مشاوره برای مقابله با اختلالات فردی و مشاوره تحصیلی.

مسئول فرهنگسرای خانواده حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه افزود: بر این اساس در 3 نقطه کرمانشاه مراکز مشاوره با نام شمیم ​​راه اندازی شده است. درمانگاه امام رضا (ع) و شعبه سوم در درمانگاه شهید فتاحی ظفر مستقر هستند و مشاوران در این مراکز به ارائه خدمات می پردازند.

وی گفت: در این مراکز سعی شده با حضور بهترین روانشناسان مشاوره با بهترین کیفیت ارائه شود.

محمدی خاطرنشان کرد: آغاز فعالیت این مراکز در استان ها از سال 88 آغاز شد که بحمدالله در این مدت مراکز کرمانشاه جزو 2 تا 3 مرکز اول کشور بودند.

وی گفت: یکی از اهداف اصلی راه اندازی این مراکز مشاوره پیشگیری از آسیب به خانواده هایی است که 14 مشاور و روانشناس به صورت فردی، گروهی و کارگاهی به ارائه خدمات روانشناسی می پردازند.

مسئول کانون فرهنگی خانواده حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه نیز به مشاوره کودکان در زمینه های مختلف اشاره کرد و گفت: روانشناسان ما در زمینه اختلالات رفتاری کودکان از جمله بیش فعالی و حتی اوتیسم تخصص دارند.

محمدی افزود: یکی از ابتکارات ما در این مراکز این است که اگر فردی در کنار توصیه هایی که دریافت کرده احساس کرد نیاز به مشاوره مذهبی یا تغذیه دارد به مشاوران مربوطه هدایت شود.

وی همچنین به سخنان مقام معظم رهبری در مورد اهمیت مشورت اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند; امیدوارم مردم ما به این نکته توجه کنند که مراجعه به روانشناس و مشاور برای مسائل روانشناختی به ویژه برای محیط خانواده ضروری است.

محمدی با اشاره به اینکه تعرفه این مرکز مشاوره پایین است، افزود: قانون ما در این مرکز این است که با هزینه کمتر بهترین مشاوره را به مردم ارائه دهیم. از ولادت امام رضا (ع) پذیرایی با دفترچه از خانواده های نیروهای مسلح بر این اساس خانواده ها می توانند در مرکز اصلی شمیم ​​تنها با پرداخت 10 درصد هزینه خدمات دریافت کنند و خدمات به عموم مردم خواهد بود. با 50 درصد تخفیف ارائه شود.

وی به افزایش چشمگیر تعداد افراد توصیه شده طی سال های فعالیت این مراکز اشاره کرد و گفت: هر روز که می گذرد بر تعداد مراجعه کنندگان افزوده می شود به طوری که برای هزار و 400 نفر بیش از 2 هزار نفر شاهد مراجعه به این مراکز بوده اند.

نبی اکرم (ص) رئیس فرهنگسرای خانواده حضرت زهرا(س) کرمانشاه گفت: از نیروهای مسلح.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید