مشوق های اعلامی برای عضویت شرکت های خارجی در نهضت ملی مسکن / اعلام شرایط برای ارائه طرح ها به تعاونی ها

ساعت: 12:48
تاریخ انتشار: 1400/08/25
کد خبر: 1784812

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مذاکرات برای ورود فناوری های جدید ساخت بلوک های نهضت ملی مسکن در حال انجام است، گفت: چهار گروه عمرانی فرصت ورود به این پروژه را دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود محموده گفت: در حال مذاکره برای معرفی فناوری‌های نوین ساخت‌وساز هستیم، فناوری‌هایی را که می‌تواند پاسخگوی نیازهای کشور باشد را بررسی کنیم که این یک مشکل جزئی است.

وی افزود: در حال حاضر هر پروژه ای که آماده آغاز به کار می شود بر اساس 4 رده سازنده اجرا می شود. در یک گروه، متقاضیان عملیات ساختمانی را انجام می دهند که ما به آن بیمه شده خود می گوییم.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت وارد این حوزه نمی شود، ادامه داد: دسته دوم تعاونی های مسکن هستند. البته تعاونی های معروفی که قبلا کار کرده اند و شورای مسکن استان هم عملکرد خوب آنها را تایید می کند.

معاون مسکن و ساختمان وزیر مسکن با اشاره به اینکه دسته سوم سازندگان حرفه ای هستند، گفت: مسکن می شوند.

محمودزاده گفت: دسته چهارم شرکت های داخلی و خارجی هستند که ساخت مسکن را به صورت صنعتی انجام می دهند. مشوق هایی برای این موضوع ایجاد کرده ایم تا هم شرکت ها و هم سرمایه گذاران داخلی به این سمت سوق داده شوند و بتوان فناوری های نوین ساخت و ساز را معرفی کرد تا بتوانیم در ارتقای کیفیت ساخت و ساز در کشور تاثیر عملی و اجرایی داشته باشیم. در حین ساخت واحدها..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید