مشکل توزیع سوخت بررسی و حل شد / بنزین با قیمت آزاد عرضه می شود

ساعت: 20:10
تاریخ انتشار: 14/04/08
کد خبر: 1779297

مدیرعامل پخش فرآورده های نفتی استان فارس با بیان اینکه مشکل نرم افزاری توزیع سوخت در حال بررسی و رفع است، گفت: اکنون تنظیم توزیع سوخت در اولویت است، بنابراین تا رفع مشکل نرم افزار، بنزین به رایگان عرضه می شود. قیمت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شیرازه ، ساعاتی پیش سیستم توزیع سوخت پمپ بنزین های شهرستان های استان فارس با مشکل مواجه شد و این پمپ بنزین ها با بستن گیت های ورودی فعالیت خود را تعطیل کردند که این امر باعث اختلال در فعالیت های روزمره مردم شد.

اسداله طاهری مدیر عامل پخش فرآورده های نفتی استان فارس در گفت و گو با خبرنگار شیرازه به تشریح این مشکل پرداخت و گفت: این مشکل نرم افزاری در سراسر کشور ظاهر شده و در سامانه سامانه به وجود آمده است.

وی افزود: همکاران فنی و عملیاتی ما برای راه اندازی مجدد جایگاه ها و شروع توزیع سوخت تلاش می کنند. اکثر شهرستان ها آموزش های لازم را گذرانده اند و در مناطق اطلاع رسانی شده است تا با بررسی پمپ های سوخت و نازل ها جایگاه ها در زنجیره سرویس قرار گیرند.

مدیرعامل پخش فرآورده های نفتی فارس با بیان اینکه مشکلی از نظر ذخایر سوخت جایگاه ها و استان وجود ندارد، گفت: مشکل نرم افزار در حال بررسی و رفع است.

طاهری نحوه توزیع سوخت تا رفع مشکل نرم افزاری را بیان کرد: در حال حاضر تحویل و توزیع سوخت در اولویت است، بنابراین تا رفع مشکل نرم افزاری، بنزین با قیمت آزاد عرضه می شود و دارندگان کارت سوخت می توانند پس از رفع مشکل مجددا از کارت خود استفاده کنند. مسئله. موضوع.

این کارمند در پایان سخنان خود از مردم خواست آرامش خود را حفظ کنند تا رهبری و تلاش کارشناسان مشکل سوخت را تثبیت کند و جای نگرانی نداشته باشید.

به گزارش شیرازه، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران همچنین گفت: اکنون 40 درصد پمپ بنزین های کشور به صورت دستی به کار بازگشته اند. این ایستگاه ها با خاموش کردن دستی سیستم سوخت هوشمند به مدار بازگشته اند.


در این جایگاه ها امکان تحویل بنزین و گازوئیل با نرخ دوم و رایگان وجود دارد. تلاش می کنیم مشکل فنی سامانه هوشمند سوخت را هر چه سریعتر حل کنیم تا بتوان بنزین را با قیمت یارانه ای تهیه کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید