مصطفوی بدترین لطمه را به فوتبال ایران وارد کرد/ خانه خاله کنفدراسیون فوتبال آسیا باید با لابی گری تمام شود؟!

ساعت: 08:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1794836

چه کسی با تخلفات FF برخورد می کند؟

پیشکسوت باشگاه های استقلال و پرسپولیس گفت: آیا کنفدراسیون فوتبال آسیا خانه عمه است که همه می روند، لابی می کنند و نتیجه می گیرند؟

بهزاد داداش زاده بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی لیگ برتر، گفت: هرکس در گروه عده ای باشد قهرمان لیگ برتر می شود و مربی می شود.

وی در ادامه صحبت های خود اینگونه گفت: تیم لیگ برتری مشهد مورد تمسخر قرار گرفت و اگر تیم پیشکسوتان در دهه 70 مقابل استقلال بازی می کرد حداقل یک تساوی می برد! معلوم نیست پدیده به دنبال چه چیزی است و هیچ چیز با عذرخواهی قابل توجیه نیست.

وی درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال در این دیدار بیان کرد: مدیرعامل باشگاه منصوب شده و فرهاد مجیدی در زمین حضور ندارد بنابراین تیم پیروز می شود و خوب بازی می کند. این تیم در مشهد یک پیروزی مهم به دست آورد و کادرفنی تغییرات خوبی را انجام داد.

داداش زاده با اشاره به شرایط کنونی فوتبال ایران گفت: مافیا مربی عوض می کند، بازیکن باشگاه، سرمربی و مدیرعامل تعیین می کند و در هر قرارداد حداقل 30 درصد مبلغ از دست می رود! چرا دلال ها مربی می شوند؟

وی در ادامه درباره تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلال در این فصل روان بازی می کند و خونسردی دارد اما پرسپولیس مثل استقلال دو فصل پیش است و پر حاشیه است. باشگاه مدیرعامل ندارد و فشارها حمید مطهری را مجبور کرده تا با خونسردی علیه همکارش صحبت کند.

بازیکن سابق پرسپولیس اذعان داشت: پرسپولیس 3 امتیاز مهم از ذوب آهن گرفت اما بسیار ضعیف بازی کرد و مهدی تارتار هم به بازیکنان جوانی که پنالتی را پرداخت کردند اعتماد کرد و به اشتباه بازی را به آنها واگذار کرد.

این کارشناس فوتبال گفت: این تیم مانند سال های گذشته نیست. او نه پاس خوبی دارد و نه هماهنگی در تیم. این اصرار بر کار عجولانه در تیم هم عجیب است و گل محمدی باید پاسخگوی انتقادات باشد. در این آشفتگی در باشگاه و کادر مدیریتی، تیم باید تا پایان فصل سخت کار کند.

داداش زاده درباره حذف سرخابی ها از لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: آقایانی که در کمیته استیناف خودشان تصمیم گرفتند روزی دستی در آتش داشتند. اگر همین افراد قبلاً کار درستی می کردند الان اینطور نبود، اما اشتباه فدراسیون فوتبال چه بود؟ مصطفوی آسیبی به فوتبال ایران وارد نکرده است.

وی ادامه داد: آیا کنفدراسیون فوتبال آسیا خانه خاله است که یک نفر برود لابی کند و نتیجه بگیرد چرا باید دروغ بگویند و با احساسات مردم بازی کند؟ کار ما تا 90 دقیقه چقدر باید طول بکشد؟ ما حتی از قطر و امارات هم عقب هستیم.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: تا کی می خواهند تیم ها را تحویل بگیرند و همدیگر را در جام بیندازند مشخص نیست. بزرگترین مشکل فوتبال ما اساسنامه است که مملو از ایراد است و مسئولان فدراسیون هم به دنبال تصویب آن هستند.

وی در نهایت گفت: با تخلفات FF چه کسانی برخورد می کنند؟ آقایان هرکی از فوتبال راست می گوید محروم می کنند و به من هم گفتند بیا تو تیم ما و با ما باش، اما وجدان من چه؟!

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید