مطالبه مردم اصفهان در جریان دائمی آب در زاینده‌رود محقق شود

امام جمعه موقت اصفهان :

امام جمعه اصفهان گفت: امیدواریم مطالبه به حق مردم اصفهان محقق شود و مردم شاهد جریان دائمی آب در زاینده‌رود باشند.

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در نماز جمعه اصفهان با بیان اینکه مطالبه کشاورزان رسیدن آب به مزارع است، گفت:  مردم اصفهان به دنبال آب آشامیدنی هستند و  در این راستا امیدواریم مطالبه به حق مردم اصفهان محقق شود و مردم شاهد جریان آب در زاینده‌رود باشند.

وی با تبریک هفته فراجا بیان داشت: فراجا با مفاسد اجتماعی به خوبی برخورد کرده و در اغتشاشات، بهترین عملکرد را داشته و آسایش و سلامتی خودش را فدای آسایش و امنیت مردم کرده است.

وی با اشاره به اینکه ۵۲ نفر از نیروهای فراجا در سال گذشته به شهادت رسیدند که ۶ نفر از آنها اصفهانی بودند، افزود: مردم هم در مقابل مفاسد اجتماعی به خوبی پشتیبان فراجا بودند.

امام جمعه موقت اصفهان درباره لایحه عفاف و حجاب هم گفت: انتظار می رود مجلس شورای اسلامی، هر چه زودتر، قانون عفاف و حجاب را به شورای نگهبان ارسال کند تا مسئولان بتوانند بهتر از گذشته برنامه ریزی کنند .

وی تصریح کرد: دشمنان همواره تلاش داشتند حجاب و عفاف را از دختران ایران بگیرند، بر همین اساس جوانان باید بدانند اسلام یک دین عقلانی است، بنابراین از آن‌ها خواهشمندیم که دین را با دلایل عقلانی تقویت کنید تا دشمن نتواند در شما نفوذ کند.

امام جمعه موقت اصفهان اضافه کرد: غرب می داند که به جای مبارزه با بمب و موشک، باید چادر را از سر دختران ما بردارد.

آیت‌الله مهدوی ادامه داد: ضرورت دارد نوجوانان تحت تربیت اخلاق اسلامی قرار گیرند و مبحث حجاب و عفاف نیز با همت وزارت آموزش و پرورش در مدارس مورد تاکید قرار گیرد.

وی با اشاره به خودتامینی آب و برق در برخی از صنایع بزرگ استان اصفهان افزود: انتظار این است که این اقدامات موجب جهش اقتصادی شود.

آیت‌الله مهدوی ادامه داد: از سویی نیز مسئولان استان، ریاست جمهوری و وزیر نیرو باید نسبت به تقاضای مردم اصفهان که جریان زاینده‌رود است را مورد توجه قرار دهند.

امام جمعه موقت اصفهان تاکید کرد: برای جریان دائمی زاینده رود باید با استفاده از آبی که از استان خارج می شود و به سمت دریا می رود، فکری کرد.

 



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید