معاون در سفر پسرش به کانادا: سفر برای کار دانش محور است/ مهاجرت نکردم

معاون در سفر پسرش به کانادا: سفر برای کار دانش محور است/ مهاجرت نکردم

روز جدید معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «آن روزگاری که مسئولان مانند کوه پشت فرزندان خود ایستادند و آشکارا از مهاجرت و زندگی آنها در خارج از کشور دفاع کردند، گذشته است. اما امروزه برخی از مهاجرت فرزندانشان هیجان زده شده اند. به من گفته شد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با رد مهاجرت فرزندش به خارج از کشور، این سفر را موقتی و کاری دانست و گفت که طی ماه های آینده به کشور بازخواهد گشت.

انسیه هزالی در توییتر خود نوشت: «آن روزگاری که مسئولان مثل کوه پشت فرزندانشان ایستادند و آشکارا از مهاجرت و زندگی آنها در خارج از کشور دفاع کردند، گذشت. اما امروز عده ای با هیجان درباره مهاجرت فرزندم صحبت کردند.»

وی در توئیتی دیگر گفت: اگرچه سفر کاری موقت ایشان به منظور توسعه و حمایت از پایگاه دانشی است که در ایران با تعداد زیادی دانشجوی رشته کامپیوتر فعال است و خوشبختانه این پروژه کاری رو به اتمام است و در سال آینده به کشور بازخواهد گشت. ماه‌های آینده.» اگرچه متاهل و مستقل بود، اما هرگز قصد مهاجرت نداشت.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: بی شک بسترسازی برای تقویت فعالیت های دانش بنیان جاری در کشور ناشی از تعلق به وطن و مسئولیت پذیری است. اعضای دولت مردمی و انقلابی به آرمان‌های انقلاب و سیاست‌های دولت وفادار بوده و خواهند بود.»

دیدگاهتان را بنویسید