مقصر اصلی حوادث اخیر زاهدان گروه های ضد نظام هستند/ 105 اثر به جشنواره ماه و نیشان ارسال شد.


ساعت: 21:16
تاریخ انتشار: 1401/07/14
کد خبر: 1901623

حجت الاسلام و المسلمین منصور باقربیک تبریزی از ارائه 105 اثر در همایش ماه و نیشان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، حجت الاسلام و المسلمین منصور باقربک تبریزی مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: آخرین اتفاقات و تحولات در کشور از مدتها قبل برنامه ریزی شده و شورشگر بودند و با برنامه ریزی دقیق و مشخص وارد عمل شده و به دنبال فرصتی برای رسیدن به اهداف شوم خود بودند.


وی با اشاره به اینکه اغتشاشات اخیر زاهدان کاملا سازماندهی شده بود، افزود: حوادث اخیر یک جنگ تمام عیار شهری بود و تمامی سلاح های استفاده شده توسط معاندین توسط گروه های متخاصم و تجزیه طلب سازماندهی شده بود.


حجت الاسلام والمسلمین باخربیک با اشاره به فرا رسیدن هفته وحدت از اجرای 23 برنامه کلیدی در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: برگزاری محافل انس با قرآن با حضور بین المللی و ملی. قاریان در مساجد اهل سنت، برگزاری جلسات با حضور علما و طلاب شیعه و اهل سنت با محوریت وحدت، اعزام مبلغان به مساجد شیعه و سنی با محوریت وحدت از مهمترین برنامه های گرامیداشت هفته وحدت در استان است.


مدیرکل تبلیغات اسلامی همچنین از تجلیل از کارکنان مکتب حسینی در 25 این ماه خبر داد و اذعان داشت: برگزیدگان جشنواره ماه نیشان نیز در این مراسم تجلیل خواهند شد.


وی خاطرنشان کرد: تعداد 105 اثر ارسالی برای همایش ماهانه از سراسر استان شامل 8 فیلم و 97 قطعه عکس بود که از این تعداد 4 اثر در قالب فیلم و 5 اثر به صورت عکس انتخاب شدند و تمامی شرکت کنندگان دیپلم شرکت در جشنواره اعطا خواهد شد نفرات اول اعلام و اعطا می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید