ملت ایران منحنی تاریخی مشکلات اقتصادی را طی می کند


ساعت: 10:03
تاریخ انتشار: 1301/04/27
کد خبر: 1883944

خجت الاسلام طاهری با اشاره به اینکه ملت ایران به امید خدا صفحه تاریخی مشکلات اقتصادی را پشت سر خواهد گذاشت گفت: ملت ایران شایسته خدمت و خدمت است و مسئولان باید با سربلندی جان خود را برای مردم صرف کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح توس ، امیر داعی صراف فرماندار کاشمر شب گذشته در جلسه شورای اداری شهرستان کاشمر که در حسینیه ابوالفضلی قلعه بالا برگزار شد، با بیان اینکه خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی در هر سطحی باشید، گفت: نعمتی است که به همه مردم داده نمی شود. ، تصریح کرد: برنامه ریزی، تلاش و اهتمام ویژه برای خدمت به مردم باید در دستور کار فرماندار فرادشت قرار گیرد.

با تاکید بر اینکه امروز بسترسازی برای احداث شهرداری قلعه یکی از مهمترین ماموریت های بخشدار است که باید به سرعت انجام شود مردم باید طعم شیرین خدمات دولت را احساس کنند.

فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه مشکلات و مشکلات روستاها در جلسات تخصصی آنها شناسایی شد و فرماندار باید برای رفع این مشکلات اهتمام ورزد و تصریح کرد: برای اجرای مرکز خدمات کشاورزی شهرستان باید پیگیری ویژه ای انجام شود. بخشدار فرح دشت و مدیر جهاد کشاورزی نیز آمادگی دارند در راه اندازی این مرکز همکاری کنند.

وی در پایان همچنین اذعان داشت: انقلاب ایران یک انقلاب فرهنگی است و اساس این انقلاب فرهنگ است اما اولویت اصلی این روزها اشتغال و اقتصاد است و باید از توان بیشتری برای ایجاد اشتغال و تقویت آن استفاده کرد.


ملت ایران از این منحنی تاریخی مشکلات اقتصادی عبور خواهد کرد

حجت الاسلام جواد طاهری امام جمعه کاشمر در این جلسه اعلام کرد: کسی که مقاومت و ایستادگی کند حتما میدان را پیروز می شود.

وی با بیان اینکه جبهه مقابل ملت ایران روز به روز اقتدار خود را از دست می دهد، خاطرنشان کرد: امروز اعضای ناتو در حالی با یکدیگر می جنگند که باید با هم در مقابل سایر کشورها بجنگند.

امام جمعه کاشمر با تاکید بر اینکه زلزله سیاسی انگلیس سرآغاز زلزله های دیگر در اروپا و غرب بود، تصریح کرد: جنگ غذایی یک پدیده جهانی است اما مردم ایران با توجه ویژه به جنگ جهانی می روند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران مقاوم است و به امید خدا از صفحه تاریخی مشکلات اقتصادی عبور خواهد کرد، افزود: این ملت شایسته خدمت و خدمت است و مسئولان باید با سربلندی جان خود را برای مردم صرف کنند.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه خدمت به مردم بهترین کار در عصر حاضر است، اذعان داشت: دوری از مردم، بی عدالتی، تکبر، ساده زیستی و… اگر در مسئولی اتفاق بیفتد، خواهد داشت. عواقب بسیار خطرناک..

وی با تاکید بر اینکه 20 میلیارد تومان وام بلاعوض برای اشتغال معلولان در شهرستان کاشمر اعطا شده و تاکنون 8 میلیارد تومان جمع آوری شده است، گفت: افرادی که بتوانند برای معلولان شغل ایجاد کنند از امتیازات و مشوق های دولتی برخوردار می شوند. این افراد محسوب می شوند.

امام جمعه کاشمر با اشاره به اینکه باید بتوانیم اعتبار جذب کنیم و به دنبال تسهیلات بیشتر باشیم، نباید اجازه دهیم این اعتبارات توسط شهرستان بازگردانده شود، تصریح کرد: کشاورزی مردم به دلیل کمبود آب با مشکلات عدیده ای مواجه است. قدرت بیشتر برای حل مشکلات کشاورزان ضروری است.

در پایان این مراسم از زحمات 20 ماهه نظری زاده فرماندار سابق فرادشت تجلیل و واعظ به عنوان دومین فرماندار فرادشت معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید