ممنوعیت سخنرانی در مجلس بدعتی است که توسط آقای کلیباف اجرا می شود

ممنوعیت سخنرانی در مجلس بدعتی است که توسط آقای کلیباف اجرا می شود

نماینده افشاگر موضوع جیپ در پاسخ به ممنوعیت سخنرانی در مجلس گفت: این موضوع بدعتی است که آقای کلیباف در مجلس انجام می دهد و می کند و ممکن است برای هر نماینده ای پیش بیاید.

ممنوعیت سخنرانی در مجلس بدعتی است که توسط آقای کلیباف اجرا می شود
رویداد۲۴ احمد علیرضابیگی نماینده تبریز در شورای اسلامی در خصوص پیشنهاد موضوع «ممنوعیت سخنرانی» به وی از سوی کمیته نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: این موضوع خلاف قانون، در حیطه محدوده اختیارات کمیته نظارت بر رفتار نمایندگان مردم و حتی رئیس مجلس اختیاری نیست و تحدید حقوق ملت است.

این یک بدعت است که آقای قالیباف در مجلس اعمال می کند و ممکن است برای تک تک نمایندگان هم پیش بیاید. بنابراین انتظار می رود نمایندگان مردم در مقابل این حادثه بایستند.

نماینده از طرف ملت وظیفه دارد و کاری که من انجام داده ام کمترین کاری است که یک نماینده برای حفظ حقوق ملت می تواند انجام دهد و جای بسی تاسف است که آقای کلیباف مانع از افشای حقیقت همه شود. مردم به این موضوع واقفند، او چنان عملی کرده است که باید به تاریخ پاسخ دهد; هم مجلس و هم آقای کلیباف باید پاسخگوی تاریخ باشند.

آن وقت این خواسته اصلی نمایندگان مردم است که با چنین مشکلی مواجه نشده اند که عملاً اعتبار و حیثیت آنها در خطر است و حقیقت باید به وضوح به مردم ابلاغ شود.

صبح امروز در جلسه علنی مجلس، محمدرضا صباغیان بافقی در تذکر شفاهی به رئیس مجلس گفت: صبح امروز که با آقای علیرضا بیگی صحبت کردم ایشان گفتند که از 7 دقیقه سخنرانی برای برخی محروم شده است. وقت، این شأن نمایندگی نیست، شاید فردا نوبت ما باشد.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر صباغیان گفت: هیات نظارت بر رفتار نمایندگان نامه ای به هیات رئیسه نوشت و در آنجا بحث و تبادل نظر کرد و بر این اساس; یعنی در هیات مدیره تصمیمی نگرفته ایم.

دیدگاهتان را بنویسید