ممنوعیت ورود اشیاء مخرب به مدرسه

ممنوعیت ورود اشیاء مخرب به مدرسه

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که ورود چه اقلامی به مدرسه ممنوع است؟ وی گفت: در کد انضباطی هر مدرسه مشخص شده است که ورود چه اقلامی به مدرسه ممنوع است. همه نمونه ها ذکر شده است.

نوری تاکید کرد: در فضای آموزشی، آوردن اقلامی که نظم را به هم نمی زند برای دانش آموزان اشکالی ندارد و می آورند و معلمان کاری ندارند، بلکه معرفی چیزهایی که نظم را به هم می زند. در مدارس ممنوع است

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که چگونه مدیریت و معلمان می توانند از ورود اقلام ممنوعه به مدارس جلوگیری کنند؟ فرمود: خوب، معمولاً این اعمال فقط سفارش است; دانش آموز می تواند تلفن همراه خود را به مدرسه ببرد و هیچ اتفاقی نمی افتد، اما اگر در کلاس اختلال ایجاد کند. قوانین و مقرراتی وجود دارد. البته برخورد با مدیران و معلمان مجازات نیست; اما با دانش آموزان طوری صحبت کنید که متوجه شوند وقت دیگران و وقت خودشان را نمی گیرد.

پیش از این محمدمهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این سوال که آیا توصیه ای به مدیران مدارس برای بررسی فیزیکی دانش آموزان و همچنین ممانعت از ورود تلفن همراه وجود دارد. مدارس، گفت: توصیه خاصی به مدیران ندارند، اما طبق آیین نامه آموزش و پرورش برخی از دروس نمی توانند وارد مدرسه شوند و مدیران می توانند در این زمینه کنترل داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید