منطق بسیج این است که مردم را به میدان بیاوریم و نقشه صحنه بسازیم/ در جنگ فرهنگی همه مردم آماج حملات دشمن هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; مجید بذرافکن معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع فعالان فرهنگی استان مرکزی گفت: در شرایطی که دشمن در فضای مجازی از نظر فرهنگی و اقتصادی لباس نظامی دارد تنها راه داشتن لباس نظامی است و بنابراین در تمامی بخش ها علاوه بر لباس نظامی در آمادگی کامل بودند.

بذرافکن گفت: در جنگ فرهنگی قدرت کلام در دستان کلام، درک و ادراک است و اگر مشکل ادراک حل شود قطعا اکثر مشکلات حل می شود. دشمن به دنبال این است که در انحراف اسلام راوی باشد. ارزش ها و افتخارات ملت ایران

وی ادامه داد: بسیج و جهاد در این سال ها ثابت کرده است که اگر روی صحنه باشد آنقدر قدرت دارد که می تواند به طرز معجزه آسایی شرایط را تغییر دهد، زیرا منطق بسیج این است که مردم را به میدان بیاورد و روی صحنه نقش آفرینی کند. “در همه جنبه های زندگی عملیاتی باشید.

نماینده فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همانطور که بسیج در طول 42 سال انقلاب شرایط را به نفع مردم تغییر داد، در گام دوم انقلاب نیز باید در تحقق تمدن اسلامی و آرمان ها نقش آفرینی کند. نظام اسلامی».

بذرافکن افزود: در جنگ فرهنگی همه مردم آماج حملات دشمن هستند و بنابراین برای از بین بردن آثار حملات دشمن باید همه در صحنه باشند و نقش آفرینی کنند و تنها الگویی که می تواند موثر باشد این است. بسیج».

وی یادآور شد: قصه گویی موفقیت بسیج یک ضرورت مهم است چرا که دشمنان با داستان های دروغ به دنبال کام ملت هستند و بنابراین اگر قصه گویی موفقیت به درستی انجام شود قطعا برای مردم دلگرم کننده است.

این شخصیت فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران در 42 سال گذشته بزرگترین پیروزی ها را کسب کرده است، اما دشمنان نمی خواهند این قهرمانی ها به کام ملت بنشیند. هم افزایی کلی در این زمینه نقش داشته است.

بصرافکن خاطرنشان کرد: بسیج ایثار ملت است و همواره در میدان عمل به گفتمان ائمه انقلاب اسلامی ایفای نقش می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید