من فقط پولم را گرفتم و کاری به فساد در ائمه ندارم


ساعت: 13:53
تاریخ انتشار: 1401/03/08
کد خبر: 1842330

ترانه علیدوستی که سابقه اظهار نظر در موضوعات مختلف سیاسی اجتماعی را دارد در پاسخ به سوالی درباره فساد محمد امامی گفت: من فقط در این سریال پولم را گرفتم و فساد امام ربطی به من ندارد. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ترانه علیدوستی یکی از چهره هایی است که همیشه در رویدادهای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دخالت می کند و انگشت اتهام را به سوی دیگران نشانه می رود تا بگوید مقصر شرایط فعلی شما هستید! اما جالب اینجاست که او تمام ماجرا را بی تفاوت به رفتار و عواقب کارش می گذراند. یکی از مصادیق بارز این رفتار، واکنش عجیب او به فساد مالی محمد امامی است که شش سال است درباره او سکوت کرده است.

این فیلمساز در نشست خبری «برادران لیلا» در جشنواره کن در پاسخ به سوالی درباره مرزهای محاکمه محمد امامی درباره شهرزاد و محاکمه آن گفت: اما این را در نظر داشته باشید که این سریال پنج بار بازگشته است آیا شما همان آدم هستید و چرا می‌پرسید. من سوال شما؟ این پول و سود دست من نیست. دستمزدی گرفتم که نجومی نبود و برای همه چیز حقوق می گرفتم. سود این پول در دست این مرد است و این مرد اکنون بسته است!

این رفتار ترانه علیدوستی و بی اعتنایی او به اثری که در آن بازی کرده نشان می دهد که به نظر می رسد او تمایل بیشتری نسبت به اتفاقات سیاسی مورد نظر خود دارد. علیدوستی از جمله در جریان اغتشاشات «اغتشاشات برخی شهرها را اعتراضی خواند و خواستار امنیت معترضان شد!» یا بدون هیچ دلیل موجهی از یک جاسوس آمریکایی حمایت می کند.

نکته جالب در این ماجرا این است که وقتی موضوع فساد محمد امامی تیتر اول رسانه های کشور شد، ترانه علیدوستی که حالا مدعی است تنها برای درآمد در این سریال ایفای نقش کرده و این آقا را تا قبل از آن نمی شناخت. پایان فصل اول!! “به شایعات توجه نکنید. خبرگزاری ها چاره ای جز خلاقیت ندارند. اخبار بسیار کمی در این کشور وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید