من هم مثل پرسپولیسی ها نگرانم

من هم مثل پرسپولیسی ها نگرانم

محمد پنجعلی درباره عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: با وجود اینکه باشگاه بازیکنان خوبی جذب کرده است، اما ما هم مثل هواداران نگران هستیم چون این تیم برای گلزنی حداقل به دو مهاجم نیاز دارد تا گل محمدی از هر نظر پر باشد.

وی افزود: عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات تا کنون بد نبوده است، اما هر بار که مدیران باشگاه دو مهاجم را برای این تیم امضا می کنند بهترین عملکرد خود را خواهند داشت و سپس عملکرد جذب باشگاه باید 20 شود.

کاپیتان سابق تیم ملی کشور درباره قرعه کشی لیگ برتر پرسپولیس به ما گفت: قرعه کشی لیگ برای پرسپولیس عادی است و نباید گفت قرعه سختی است. همه بازی ها یکسان است. همه تیم ها با انگیزه مقابل پرسپولیس یا استقلال بازی می کنند اما برای تیم رقیب فرقی نمی کند با کدام تیم روبرو شوند و باید در همه بازی ها حداکثر امتیاز را کسب کنند.

پنجعلی همچنین به کاندیداتوری مهدی تاج در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اشاره کرد و خاطرنشان کرد: تعجب می کنم که آقای تاج با توجه به قرارداد ویلموتس چگونه توانسته وارد انتخابات شود؟ آن پولی که اکنون به ویلموتس ها می دهند، پول مردم یا پول خزانه است. باور کنید قرارداد ویلموتس از ترکمنچای بدتر است اما ظهور دوباره آنها بسیار تعجب آور است!

وی افزود: ظاهرا در ایران کمبود مرد وجود دارد و کسانی که می خواهند مشکلات فوتبال را حل کنند در راس قرار دارند. اینگونه افراد باید محاکمه شوند چون مقصر هستند و این آقایان باید پول قرارداد را بدهند.

پنجعلی در نهایت خاطرنشان کرد: فوتبال کشورمان به افرادی مانند دادکان، علی دایی و علی کریمی نیاز دارد. باور کنید در هیچ جای دنیا کسانی که چنین بلایی سر فوتبال آوردند، هرگز به فوتبال نزدیک نمی شوند. ما باید افرادی را که به تیم ملی و کشورمان علاقه مند هستند، به اوج بیاوریم. فوتبال ما هرگز با چنین افرادی که قرارداد ننگینی بسته اند آرام نمی گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید