مهاجرت هنرمندان به دلیل عدم حمایت/ لرستان در بسیاری از هنرها جایگاه برتری دارد

ساعت: 14:39
تاریخ انتشار: 14/04/08
کد خبر: 1779176

کرم الهی با بیان اینکه مهاجرت هنرمندان به دلیل عدم حمایت است، گفت: لرستان در بسیاری از هنرها جایگاه برتری دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر افلاک، محمد کرم اللهی ظهر امروز در مراسم معارفه رئیس جدید حوزه هنری لرستان اظهار کرد: لرستان از نظر مدیران نالایق، نامناسب و ناخواسته در تاریخ سرزمین دارایی های پنهان است.

وی افزود: این استان 6 هزار و 300 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است و امروز که کتاب یا فیلمی در این زمینه منتشر می کنید نیاز به همکاری بیشتر است چرا که با تکیه بر وام های داخلی ادارات و سازمان‌ها، نمی‌توان کار زیادی انجام داد.

رئیس سابق حوزه هنری لرستان گفت: باید در فضای امروزی که استاندار لرستان متولد شده است تغییر کنند، همه باید در هر جایگاهی در این حوزه حضور داشته باشند و کمک کنند.

کرمالهی بیان کرد: حوزه هنری لرستان در قد و قواره کوچک خود در طول سالیان متمادی منشأ خدمات ویژه بوده و در مقام های مختلف استانی، کشوری و بعضا بین المللی هنرمندان این دیار مقام های برتر را کسب کرده اند.

وی گفت: آنقدر کار مغفول مانده است که اگر سال هاست همه دستگاه های فرهنگی با هم همکاری داشته باشند هنوز جای کار دارد.

رئیس سابق حوزه هنری لرستان گفت: ما در تربیت هنرمندان انقلابی ضعیف هستیم و برای حمایت از آنها آسیب هایی را متحمل می شویم که باید با مساجد، محافل، گروه ها و جریان هایی که دغدغه آموزش جوانان هنرمند را دارند، سهیم باشیم. برای تربیت هنرمندان انقلابی می توانیم کارهای بیشتری انجام دهیم.

کرم الهی گفت: به جای اینکه در فضاهای مختلف مانع کار شویم، برای ادامه کار نیاز به نقد سازنده و درست داریم.

وی بیان کرد: استان لرستان جزو سه استان اول در زمینه نمایش، موسیقی، انیمیشن و کاریکاتور است که پتانسیل های استان است، اما باید توجه داشت که مهاجرت هنرمندان به دلیل عدم حمایت و عدم حمایت مناسب است. مدیریت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید