مهدی تاج: شورای عالی امنیت ملی با ورود بانوان به ورزشگاه ها موافقت کرد

مهدی تاج: شورای عالی امنیت ملی با ورود بانوان به ورزشگاه ها موافقت کرد

مهدی تاج درباره آخرین اخبار فدراسیون به رادیو ورزش گفت: تفاهم نامه ای با عراق امضا کرده ایم که به نفع ماست و اردوهای بیشتری را در آنجا برگزار خواهیم کرد. در کرمانشاه و خوزستان نیز حضور دارند. ما همچنین در حال امضای یادداشت تفاهم مهمی با عربستان هستیم زیرا ما دو قدرت فوتبال در آسیا هستیم.

وی درباره باشگاه های فوتبال کشورمان تصریح کرد: سقف بودجه قراردادها را مشخص می کنیم. اگر این کار انجام نمی شد، سال آینده باید اعلام ورشکستگی می کردیم و می گفتیم همه باشگاه ها ضرر می کنند. با این حال، ما به دنبال هماهنگی هستیم.

رئیس فدراسیون فوتبال با ارزیابی راه اندازی شبکه ورزش بانوان در زیر مجموعه رادیو ورزش، درباره حضور بانوان در ورزشگاه ها گفت: بانوان وارد می شوند. خوشبختانه شورای امنیت ملی این موضوع را تصویب کرده و کارگروهی را برای تصمیم گیری در مورد نحوه اجرای آن تعیین کرده است.

تاج با اشاره به اجرای این طرح خاطرنشان کرد: وزارت کشور، وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و دو خبرگزاری در حال برنامه ریزی برای نحوه ورود بانوان هستند. خانم ها بیایند یا نیایند دیگر مشکلی نیست. بانوان در ورزشگاه های مناسبی چون گلگر، سپاهان، ذوب آن و غدیر اهواز حضور خواهند داشت. ورزشگاه آزادی هم باید آماده شود.

دیدگاهتان را بنویسید