مهلت شرکت در جایزه ملی محیط زیست تمدید شد


ساعت: 14:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۳
کد خبر: 1903471

با توجه به دعوت از اشخاص حقیقی و حقوقی برای شرکت در جایزه ملی محیط زیست، مهلت دریافت مدارک و مستندات فعالیت داوطلبان تا پایان آبان ماه تمدید شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فاطمه شفیعی، دبیر اجرایی جایزه ملی محیط زیست گفت: پس از اعلام فراخوان سیزدهمین دوره جایزه ملی و با توجه به وقفه چهار ساله در اهدای جایزه ملی، استقبال زیادی از سوی افراد و افراد صورت گرفته است. نهادها برای شرکت در این رویداد ملی لذا مهلت دریافت مدارک و مدارک فعالیت داوطلبان تا تاریخ 1401/08/30 تمدید شد.

وی تاکید کرد: متقاضیان شرکت در این رویداد می توانند در دو گروه حقوقی متشکل از موسسات دولتی و سازمان های دولتی، موسسات و شرکت های خصوصی، شرکت های نوآور و دانش بنیان و سازمان های غیردولتی و حقیقی متشکل از کارشناسان و سایر داوطلبان باشند. با عنوان: متقاضیانی که فعالیت آنها حداقل شامل یک محور مورد تایید برای دریافت جایزه ملی باشد می توانند مدارک و مدارک کامل فعالیت خود را به همراه فرم دعوتنامه پیوست تا تاریخ 1401/08/30 به آدرس ایمیل jayezemeli@doe.ir ارسال نمایند.

بر اساس این گزارش، هرگونه اطلاعات تکمیلی در سایت jayezemeli@doe.ir قابل دریافت است و دبیرخانه جایزه ملی می تواند با شماره تماس های 88233066 و 42781565 پاسخگوی تمامی سوالات احتمالی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید