موفقیت ایران جایگاه دشمن را متزلزل کرده است/ حفظ ارزشها مهمترین پیام مردم در 22 آبان است.


ساعت: 14:07
تاریخ انتشار: 08/12/1401
کد خبر: 1908129

امیری با بیان اینکه موفقیت ایران باعث متزلزل شدن جایگاه دشمن شده است، گفت: مهمترین پیام به مردم در 22 آبان حفظ ارزش هاست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، ۲۲ آبان یادآور وقایعی است که بسیار مهم است، در دوران پهلوی دانش آموزان و نوجوانان زیادی به دلیل اعتراض به رژیم کشته شدند.

22 آبان روز ملی مبارزه با استکبار است، مردم ایران با همان روحیه استکبارستیزی علیه رژیم فاسد پهلوی قیام کردند و موفق به نابودی نظام شدند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران راهپیمایی باشکوهی برگزار شد. هر ساله در 22 آبان برگزار می شود که در آن مردم با حضور خود نشان می دهند که همچنان در دفاع از نظام و ارزش ها ایستاده اند.

در حادثه تروریستی اخیر شیراز تعدادی از هموطنان از جمله سه دانش آموز جان باختند، از این رو راهپیمایی 22 آبان امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در همین راستا گفتگوی تفصیلی با امیرعلی حیدر امیری، تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا انجام شده است که در ادامه می خوانید.


چرا رژه امسال اهمیت ویژه ای دارد؟

حضور پررنگ مردم در بزرگداشت یوم الله 13 آبان امسال بسیار حائز اهمیت است چرا که در حوادث اخیر مشخص شده است که دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام و حرکت ایران در مسیر پیشرفت هستند و موفقیت، مردم را نگران کرده است. دشمن، در حالی که این موفقیت ایران ایجاد می شود، بنابراین موقعیت دشمن متزلزل می شود و در نتیجه هر چه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدرتمندتر شود، آمریکا و متحدانش احساس خطر بیشتری می کنند.

ایران قبل از پیروزی انقلاب زیر سلطه آمریکا بود و تمام منافع و منابع این کشور به تاراج رفته بود و در واقع در آن زمان ایران ژاندارم منطقه در حمایت از اسرائیل شده بود. این کشور اقتصادی، علمی و بهداشتی به شدت عقب مانده بود و تمام درآمد این کشور صرف حفاظت از رژیم اسرائیل شد.

در زمان پهلوی یکی از مهمترین اقداماتی که انجام دادند این بود که بانک های آمریکایی را از پول ایران پر کردند، به همین دلیل مشکلات در کشور بیداد می کرد، نرخ باسوادی زیر 50 درصد بود و مردم آزادی بیان نداشتند. نیروهایی که اعتراض کردند رژیم پهلوی آنها را زندانی و تحقیر کرد و کشت.


ایران پس از پیروزی انقلاب در چه زمینه هایی موفق بود؟

سرانجام امام خمینی (ره) با حمایت مردم برای پیروزی انقلاب قیام کرد، نفت و منابع از دست آمریکا خارج شد و اداره کشور به دست صالحان افتاد. این کشور بهترین کشور جهان است و امروزه دانشگاه ها محلی برای تربیت نسل جوان و فرهیخته است.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران آزادی بیان به وضوح نمایان است و در این سال ها بیش از 40 انتخابات در کشور برگزار شد و امروز ایران نقطه امید مستضعفان جهان شده است. سلاح های لازم و ایفای نقش رهبری در بحث پهپادها، موشک ها و سایر تجهیزات نظامی.

امروز ایران به برکت پیروزی انقلاب روی پای خود ایستاده و به کشوری تأثیرگذار تبدیل شده است و ملت ایران دارای علم و بصیرت و درایت است و ملت مظلوم دوران پهلوی امروز به ملتی آزاده تبدیل شده است. تا جایی که باعث می شود آمریکا، کشتار و مشوقی برای خارج شدن کشورهای دیگر از یوغ ظلم و ستم باشد.


چرا دشمنان بیش از 40 سال است که توطئه و شورش می کنند؟

با شروع پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمنان این ملت آن را رها نکردند و در این سال ها با انواع فریب ها و ترفندها از جنگ نظامی گرفته تا جنگ های نیابتی، جنگ اقتصادی سعی در حمله به انقلاب داشتند. ، نبرد رسانه ای، شورش و دیگر توطئه هایی که هدفشان حمله به نظام است.

امروز بیش از هر زمان دیگری ملت ایران عاقلتر شده است و با حضور پرشور خود در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر دشمن را ناامید می کنند، حضور هر ایرانی در مراسم 13 آبان تیری به قلب دشمن است. و نشان می دهد که ملت ایران پس از سالها بیدارتر و پویاتر شده است و به دشمنان اعلام می کنند که همیشه در صحنه حضور دارند.


مهمترین پیام به مردم در حضور 13 آبان چیست؟

ملت ایران در حضور خود اعلام می کند که بیش از هر زمان دیگری در دفاع از نظام، انقلاب، ارزش ها و آرمان ها ایستاده است و این انقلاب مقدمه ظهور امام عصر (عج) است.

در قیام اخیر، دشمن جنگ ترکیبی (روانی، رسانه ای، امنیتی و اقتصادی) را آغاز کرد، اما مردم ایران در این آزمون سربلند بیرون آمدند و نگذاشتند توطئه دشمن عملی شود.

رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان فرمودند دشمنی آمریکا به خاطر تسخیر لانه جاسوسی نیست و این موضوع به 7 مرداد 32 برمی گردد که نوجوانان و جوانان کشته شدند. پس از پیروزی انقلاب، صدام علیه ایران تجهیز شد، این کار را انجام دادند، اما با همه این دسیسه ها نتیجه ای نگرفتند و شکست خوردند.

لانه جاسوسی آمریکا در واقع مرکز فرماندهی دشمن بود که در 22 آبان تسخیر شد و امروز می گویند دشمنی آمریکا به خاطر اشغال سفارت است، در واقع دشمن است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید