موقعیت پارک بانوان سمنان مناسب نیست


ساعت: 12:59
تاریخ انتشار: 1401/01/15
کد خبر: 1819423

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استان سمنان:

همتی گفت: تاکنون با شناسایی تعدادی از زنان سرپرست خانوار، برنامه های آموزشی و حمایتی مختلفی برای آنها در نظر گرفته ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرآت، سعیده همتی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سمنان ظهر امروز با عباس گلرو نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدیشهر در امور بانوان دیدار کرد.


تلاش می کنیم ظرفیت نیروهای مردمی را شناسایی کنیم

سعیده همتی مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استان سمنان در این نشست در زمینه های مختلف از جمله آموزش و آمار در حوزه های مختلف و همچنین امکانات موجود در شهرستان های استان از جمله فضای شهری برای بانوان، ارائه کرد. در خصوص پارک بانوان سمنان برای ایجاد محیطی با نشاط و درخواست کمک در راستای عملکرد بانوان این شهر.

مدیرکل خدمات بانوان و خانواده استان سمنان با تشریح اهمیت قوانین زنان گفت: .

وی خاطرنشان کرد: قانون حمایت از خانواده و جوانان با توجه به ضرورت برخورد با جمعیت و اهتمام مقام معظم رهبری به جمعیت، قانون جامعی است. این قانون تمام خواهد شد.

همتی با بیان اینکه زنان از اول انقلاب ثابت کرده اند که هر جا که نیاز به تغییر باشد به خوبی این نقش را بر عهده گرفته اند، افزود: زنان می توانند در بسیاری از اولویت های اصلی کشور مانند سبک زندگی، گردشگری، نقش آفرینی کنند. محیط زیست و مشکلات.«مربوط به خانواده و بسیاری از مسائل مورد توجه دولت و مجلس و ثبت اسناد بالادستی، در این راه پیشگام و پیشگام باشید.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری سمنان با تاکید بر تغییر رویکرد و کار دفتر معاونت امور زنان گفت: بانوان با اولویت مشاغل خانگی و … نیازمند کمک و کمک هستیم. استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و نهادهای حمایتی.

وی با اشاره به اینکه دفتر معاونت ها با برگزاری جلسات و شناسایی ظرفیت ها در صدد ایجاد و افزایش هم افزایی بین نیروهای مردمی و دستگاه های اجرایی است، افزود: تاکنون در چندین مورد از برنامه ها شاهد تاثیر مثبت این اقدام بوده ایم. . و کار انجام شده است.”

همتی درباره وضعیت کشور گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری باید کار را به مردم سپرد و تصمیم گیری کرد و هر جا که مردم تلاش و مشارکت داشته اند اتفاقات خوبی افتاده و این وظیفه قوه مجریه است. برای کمک و حمایت از مردم برای انجام درست کارها.

مدیرکل خدمات بانوان و خانواده استان سمنان با بیان اینکه تعداد زیادی از شاغلان شاغل در شهرک صنعتی سرپرست خانوار و تنها هستند، افزود: تاکنون با شناسایی تعدادی از این زنان بررسی شده است. برنامه های آموزشی و حمایتی مختلف برای آنها وجود دارد.”

وی با اشاره به اینکه در استان برنامه های مختلفی برای بانوان و خانواده ها داریم، گفت: با مشکل کمبود اعتبارات مالی مواجه هستیم و باید حمایت و جذب اعتبارات مالی داشته باشیم.

همتی با بیان اینکه پارک بانوان در دامگان و شاهرود موقعیت خوبی دارد، گفت: متاسفانه موقعیت مکانی پارک بانوان در سمنان از نظر دسترسی، فضای سبز و موقعیت جغرافیایی و همچنین در سرخه و گرمسار مناسب نیست. فضا به عنوان مسیر پیاده روی در نظر گرفته می شود.


نقش زنان در سرنوشت فرزندان بسیار مهم است

عباس گلرو نماینده شهرستان های سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس با تاکید بر اهمیت بحث زنان و خانواده گفت: در وضعیت مناسبی برای کاهش جمعیت نیستیم.

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس با اشاره به تاثیرگذاری زنان در طول تاریخ، تاکید کرد: باید زنان را از چشم انداز و جای ترحم در جامعه دور کرد و در واقع به زنان کارکردگرا و عمیق داد. دیدگاه مذهبی شرکت می کند.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از توان و ظرفیت زنان گفت: به ویژه در دولت قبل و در استان سمنان ژست استفاده از توان زنان بود. باید توجه داشت که افزایش درصد زنان یک کیفیت است نه صرفا یک حرکت و ژست سیاسی.

گلرو تصریح کرد: اکثر خانواده ها و آموزش و پرورش نقش بی طرفی در تربیت فرزندان خود دارند و نقش زنان به عنوان مادر و مراقب اولیه در سرنوشت بسیار مهم است. بچه ها تعیین کننده هستند.

این نماینده مجلس پیشنهاد کرد که دفتر بانوان با استفاده از اسناد و مدارک به عنوان بیانیه و داستان و همچنین قوانین، برای خود نقشه راه تهیه کند و هدفمند عمل کند و عمل کند و افزود: بانوان استان سمنان از نظر فرهنگ و سبک در پوشش و پوشش. سطح فکری به عنوان الگویی برای سایر شهرهای کشور.

وی خاطرنشان کرد: باید فهرستی از نیاز زنان روستایی تهیه شود تا زیرساخت های لازم برای این موارد شناسایی یا فراهم شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید