مکان نامناسب برخی از اسکان/منازل مسافران غیرمجاز در کرمانشاه باید کنترل شود.


ساعت: 14:14
تاریخ انتشار: 1301/04/26
کد خبر: 1883825

نایب رئیس اتحادیه هتلداران کرمانشاه مطرح کرد؛

سیروس گل انبار شناسایی و ساماندهی منازل مسافران غیرمجاز در کرمانشاه و صدور مجوز در چارچوب قوانین را مهم دانست و گفت: در صورت تخلف باید با آنها برخورد شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیروس گل انبار در گفتگو با مرصاد نیوز گفت: 29 هتل، هتل آپارتمان و مسافرخانه در شهر کرمانشاه وجود دارد و به مسافران خدمات ارائه می دهند.

وی با اشاره به اینکه در کرمانشاه 40 مسافرخانه مجاز داریم، افزود: متاسفانه تعداد زیادی مسافرخانه و اقامتگاه غیرمجاز در سطح شهر داریم که بیشتر آنها در منطقه تکبستان است.

نایب رئیس اتحادیه هتلداران کرمانشاه گفت: با وجود اطلاعیه ها و ردیابی اماکن، میراث فرهنگی، برخی از آنها بدون مجوز به فعالیت خود ادامه می دهند.

گل انبار به موقعیت نامناسب برخی از اقامتگاه ها اشاره کرد و گفت: تعدادی از مهمانسراهای قدیمی در بافت های نامناسب شهر از جمله میدان آزادی و خیابان امیرآباد شرقی (کاشیکاری سابق) قرار دارند و فاقد پارکینگ هستند.

وی ادامه داد: مسافران حاضرند در پارک کمپ بزنند اما تمایلی به اقامت در این مهمانسراها ندارند.

نایب رئیس اتحادیه هتلداران کرمانشاه گفت: مسئولان مربوطه از جمله شهرداری باید برای این دسته از مراکز اقامتی برنامه ریزی داشته باشند و راهکار ارائه کنند.

وی گفت: برای برخی از این مراکز فقط برای جلوگیری از سرقت وسایل آنها کار می کنند، حتی هزینه های جاری مانند آب، برق، گاز و نیروی کار را پوشش نمی دهند.

گل انبار با اشاره به رونق گردشگری در دوران پس از تاج گذاری و قرار گرفتن کرمانشاه در مسیر رسیدن به مرتفع ترین نقاط، گفت: نیاز به زیرساخت ها و تشویق سرمایه گذاران در این منطقه احساس می شود.

وی خاطرنشان کرد: نرخ های تعیین شده برای هتلداران بر اساس استاندارد و سایر خدمات بر اساس ستاره تعیین می شود.

نایب رئیس اتحادیه هتلداران کرمانشاه شناسایی و ساماندهی منازل مسافران غیرمجاز و صدور مجوز در چارچوب قانون را مهم دانست و گفت: در صورت تخلف و عدم رعایت باید با آنها برخورد شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید