مکان گشت ارشاد را تغییر دهید


ساعت: 13:58
تاریخ انتشار: 28.07.1401
کد خبر: 1904685

گشت ارشاد به جای گشت زنی در خیابان ها و کوچه پس کوچه های شهر، باید گردن مدیر متخلف، بازیگر خشن، هنرمند بی حجاب و بد پوش، وبلاگ نویس و سلبریتی لیچارگوی را بشکند. اینجاست که وظیفه ذاتی خود را به خوبی انجام داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در 17 آذر، گشت ارشاد به عنوان میراثی از دولت میرحسین موسوی، بی شک چالش برانگیزترین عنصر غیرفرهنگی در فضای فرهنگی جامعه ماست.

کارش چیست آزار و اذیت معلولان، کمک به دشمن و ایجاد بحران های کوچک و بزرگ رسانه ای و دیگر هیچ!

اما مشکل کجاست؟

به نظر من مشکل تور راهنما موقعیت و جغرافیای کاربری آن است.

گشت ارشاد معمولاً در خیابان شلوغ است، این نامناسب ترین و نامناسب ترین موقعیت برای انجام وظیفه محوله است.

همین موقعیت نامناسب و این جغرافیای نامتجانس است که این میراث نخست وزیری دهه شصت را به چالش اصلی و جدی نظام تبدیل کرده است.

محل مناسبی برای گشت ارشادی، جشنواره های کوچک و بزرگ هنری و غیرهنری و پشت درب اتاق مدیر متخلف است.

محل طلایی تأسیس گشت ارشاد پشت درب تشکل های هنری و فرهنگی از صدا و سیما گرفته تا سازمان تبلیغات و حوزه هنری و ارشاد و سایر نهادهای فرهنگی کوچک و بزرگی است که بیت المال را ریخته اند. گلوی افراد بی وجدان سالهاست.جنبه ها و ناشناخته ها باعث می شود افراد مشهور و سرگرم کننده ای به ظرف شیر لگد بزنند.

گشت ارشاد به جای گشت زنی در خیابان ها و کوچه پس کوچه های شهر باید با مدیران خاطی، بازیگران بی ادب، هنرمندان بی حجاب و بدحجابی، وبلاگ نویسان و سلبریتی ها برخورد کند. اینجاست که وظیفه ذاتی خود را به خوبی انجام داده است.

داستان نفوذ جدی است، شک نکنید.

کسانی که به او اطلاعات نادرست از محل گشت ارشاد دادند و این میراث میرحسین موسوی را به ابزاری ناکارآمد و البته علیه نظام تبدیل کردند. همه جا مشکلی در کار آنها وجود دارد. نفوذ را جدی بگیرید.

سجاد ستوده

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید