مکتب حاج قاسم در برابر استکبار جهانی و دلسوزی برای مسلمانان سخت بود

ساعت: 15:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1800076

حجت الاسلام امینی عطار تاکید کرد: مکتب حاج قاسم برخاسته از اندیشه حضرت زهرا (س)، مکتب اسلام، پیامبر و ائمه اطهار و امام راحل بود و در مقابل استکبار جهانی محکم و با مسلمانان مهربان بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس حوزه انقلابی کشور در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس گفت: مکتب حاج کاسم در واقع همان مدرسه فاطمه زهرا(س) است که ویژگی های خاص خود را دارد.

وی افزود: یکی از ویژگی های حضرت زهرا(س) ولایت مداری ایشان بود که همه چیز را برای ولایت در راه خدا داد. امام را به آتش کشیدند و مزاحمت کردند، پس شجاعانه برخاستند و جنگیدند.

حجت الاسلام والمسلمین امینی عطر خاطرنشان کرد: مکتب حاج قاسم برگرفته از اندیشه حضرت زهرا (سلام الله علیها)، مکتب اسلام، پیامبر و ائمه اطهار و امام راحل است.

وی در ادامه بیان کرد: حاج قاسم مردی بود که در دفاع از ولایت منتظر نبود به موقع و به موقع موضع بگیرد و اقدام کند.

رئیس دفتر حوزه انقلابی کشور ادامه داد: مقام معظم رهبری ایشان را دوست صمیمی خواندند و عنوان مکتب حاج قاسم را برای ایشان ایجاد کردند.

وی افزود: مدرسه حاج قاسم مکتب امام خمینی (ره) است که نشات گرفته از انقلاب و مکتب امام حسین (ع) است. در واقع این انقلاب توسط امام (ره) ایجاد شد و توسط مقام معظم رهبری ادامه یافت. او بیمه خون حاج قاسم بود.

حجت الاسلام والمسلمین امینی عطر گفت: مدرسه حاج قاسم در برابر استکبار جهانی سخت و مستکبرین و با مسلمانان مهربان بود.

وی خاطرنشان کرد: حاج قاسم در ابعاد نظامی، امنیتی، اجتماعی و در همه ابعاد جامع و الگویی برای همه فرماندهان، مسئولان، مردم و جوانان بود. در سطح جهانی از آن پشتیبانی می کند.

وی گفت: مدرسه حاج قاسم مکتب امام و اسلام است، مدرسه ای است که شهید سلمیانی و شهدای دیگر مانند فهری زاده و شهدای حاج با این مکتب خط سرخ شهادت را زنده نگه داشتند، مکتبی که ولایت فقیه با آن ماندگار است. و جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت به آن ادامه می دهد.

رئیس دفتر حوزه انقلاب ادامه داد: این مکتبی است که جهان اسلام به آن امید دارد و با آن شکست جبهه جهانی استکبار و صهیونیسم امکان پذیر است. همچنین در پرتو این مکتب می توان به تشکیل امت واحده و تمدن نوین اسلامی دست یافت».

وی ادامه داد: ناکارآمدی و مقاومت جبهه مقاومت در گرو این مکتب است که پدیده ای جدید در جهان است و هرگز کهنه نمی شود، مکتبی که جامعه و تمدن جهانی به آن نیاز دارد، مکتبی که جبهه مقاومت را ترویج و سرکوب کرده است. پیشرفت و عدالت.» منجر به.

حجت الاسلام والمسلمین امینی عطر گفت: سه هدف امام خمینی (ره) ریشه کنی حکومت طاغوت، اجرای حکومت اسلامی و تحویل این پرچم به صاحب اصلی آن، امام عصر (عج) سه هدف اصلی امام بود. مکتب حاج قاسم به اهداف می رسد.

وی گفت: یکی از راه های رسیدن به تمدن اسلامی تمدن نوین اسلامی، ادامه مکتب حاج قاسم سلیمانی است. سردار سلیمانی ویژگی هایی داشت که از او پیشوای دل ها ساخته بود. شهید سلیمانی هم ایمان و اخلاص داشت و راه می رفت و از خدای متعال می گفت.

وی بیان کرد: سردار سلیمانی به خاطر ایمان و اخلاص و عمل صالح و ولایت پذیری با ولایت پرهیزگاری که داشت، خداوند محبت او را در دل مردم قرار داد، او فرمانده دل ها شد.

وی گفت: الان بیشتر از شهید سلیمانی می ترسند، شبکه های اجتماعی در فضای مجازی توسط دشمنان ایجاد شده است، از نام شهید حاج قاسم سلیمانی می ترسند.

حجت الاسلام والمسلمین امینی عطر در پایان گفت: حاج قاسم کسی بود که غیرت دینی را در جامعه ایجاد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید