نامه مهم وزارت حریم خصوصی به خودروسازان

نامه مهم وزارت حریم خصوصی به خودروسازان

بر اساس ابلاغیه وزارت حراست به خودروسازان، حداقل عرضه هر محصول برای هر دوره برای دو خودروساز بزرگ 2000 دستگاه و برای سایر شرکت های خصوصی حداقل 500 دستگاه تعیین شده است.

منوچهر لگیکی معاون صنعت حمل و نقل در نامه ای به شرکت های ایران خودرو، سایپا، بهمن موتور و آرین پارس موتور شرایط عرضه محصولات خودروسازان در بورس کالا را اعلام کرد.

همزمان با ارسال این نامه اعلام شد که 2000 دستگاه عیار دستی و اتوماتیک در روز چهارشنبه در بورس کالا عرضه می شود.

علاوه بر عرضه تارا از چهارشنبه این هفته، 2000 دستگاه پژو 207 اتوماتیک و دستی نیز در روز شنبه 26 آذرماه در بورس عرضه می شود.

در نامه معاون وزیر صمت خطاب به خودروسازان، برای تنظیم بازار برای هر نوع عرضه محصول در بورس کالا، موارد ذیل رعایت شود:

حداقل عرضه هر محصول برای هر دوره 2000 دستگاه برای هر محصول برای دو شرکت بزرگ خودروسازی و حداقل 500 دستگاه برای سایر شرکت های خصوصی است.

شرکت های خودروسازی موظفند قبل از هر گونه عرضه در بورس، فهرست خریداران محصولات را در 48 ماه گذشته اعلام کنند تا کلیه افراد حاضر در فهرست تلفیقی و همچنین خریداران دوره های قبل بورس (که اطلاعات آنها نزد بورس نگهداری می شود). سازمان) شامل خرید نمی شود در هر تحویل جدید خارج می شود.

خودروسازان موظف به انجام تعهدات قانونی (مانند طرح جوانان و غیره) مطابق با عرضه بازار سهام هستند.

خودروسازان موظفند برنامه ریزی های لازم در بورس را بر اساس مجوزهای فروش اعطایی به گونه ای برنامه ریزی کنند که تخلفی از تعهدات قبلی آنها صورت نگیرد و یا تعهدات معوق جدیدی ایجاد نشود.

هرگونه عرضه وسایل نقلیه موتوری بدون مجوز یا مشتقات مالی مربوط به وسایل نقلیه موتوری، از جمله گواهی سپرده، معاملات پیش‌فرض و موازی، یا هر نوع اوراق بهادار یا اوراق بهادار با پشتوانه دارایی (ABS) بر اساس وسایل نقلیه موتوری در بورس کالا که بر تعهدات آتی تأثیر می‌گذارد. هر خودروساز، نیاز به اخذ مجوز از وزارت ایمنی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید