نان یارانه ای در فروشگاه ها توزیع نشود/ کمبود مواد شوینده وجود ندارد

وی افزود: باید از فروش نان یارانه ای در استان جلوگیری کنیم چرا که این امر دسترسی مردم به نان در نانوایی ها را تسهیل می کند و از سوی دیگر بازار واحدهای نانوایی صنعتی و فله ای را اشباع می کند.

استاندار قزوین گفت: باید از مصرف نان یارانه ای توسط اصناف و واحدهایی که از نان برای مصارف تجاری استفاده می کنند جلوگیری کنیم.


هیچ کمبودی در مواد شوینده وجود ندارد

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه کمبود مواد شوینده نداریم، گفت: قزوین یکی از قطب های تولید این محصولات در کشور است و از این رو لازم است سازمان صمت استان به واحدهای تولیدی مواد شوینده اعلام کند که در در صورت کمبود مواد مواد شوینده در فروشگاه ها انجام می شود.


قیمت روغن موتور در قزوین افزایش یافت

عباس کاظمی با اشاره به افزایش قیمت روغن موتور در استان گفت: کاهش عرضه و افزایش قیمت سوخت موتور باعث به هم ریختگی شده و نیاز است پیگیری های لازم صورت گیرد.

وی افزود: 5 نمایندگی عرضه روغن موتور در قزوین وجود دارد که موظف به تحویل این محصول به قزوین و توزیع روغن موتور در استان هایی مانند کرمانشاه و کردستان نیستند.

استاندار قزوین گفت: از سوی دیگر خرید اجباری سایر کالاها به همراه روغن موتور نیز یکی دیگر از مشکلاتی است که باعث التهاب بازار شده است.

این مقام مسئول در پایان گفت: توزیع کنندگان مدعی هستند که این امر از تهران برای آنها ضروری است و به همین دلیل خرده فروشان مجبور به ورود به این چرخه هستند.


افزایش 42 درصدی جوجه کشی در استان

رضا افلاطونی نیز در این نشست با بیان اینکه کالاهای عمده کشورهای همسایه یک و نیم برابر ایران گران‌تر است، گفت: وی گفت: در حال بحث و بررسی درباره فرآیند هدف‌گذاری هستیم و آزادسازی سرمایه‌گذاری اولین گام بود.

وی افزود: همچنین کمبود کوتاه مدت محصولات و محصولات به دلیل ذخیره سازی تامین شد و باعث کمبود بازار نشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: با وجود اینکه مشکلی با جوجه کشی در استان نداریم اما اگر وضعیت جوجه کشی در کشور مشکل ساز شود قطعا قزوین با کمبود مواجه خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه 90 درصد استان ها با افت جوجه کشی مواجه هستند، گفت: جوجه ریزی در استان نسبت به مدت مشابه قبل 42 درصد افزایش داشته است و نگران تامین گوشت و مرغ در استان نیستیم. بیشترین مراقبت ما با سرمایه در گردش است این تولیدکنندگان هستند تا با مشکلی مواجه نشویم.

وی در پایان با اشاره به لزوم حمایت از تولیدکنندگان مواد اولیه خاطرنشان کرد: در سطح استان مشکل خاصی برای اطمینان از معرفی و توزیع محصولات نداریم اما عدم حمایت در آینده مشکلاتی را ایجاد می کند که عمدتاً بستگی به شرایط دارد. در کشور.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید