نحوه دریافت فاکتور الکترونیکی در روز جدید

نحوه دریافت فاکتور الکترونیکی در روز جدید

کاتالوگ الکترونیکی بر اساس مقدار کمک هزینه استفاده نشده هر دریافت کننده قابل استفاده خواهد بود.

پس از اجرای طرح الکترونیک کالابرگ به صورت آزمایشی در چهار استان هرمزگان، قزوین، مرکزی و گیلان، اجرای این طرح به صورت ملی و سراسری آغاز شده است.

در این طرح، اعتبار از تمامی خانوارهای یارانه‌ای اخذ می‌شود و می‌توانند از این اعتبار یک ماه قبل از دریافت یارانه نقدی، 10 کالای ضروری مندرج در کاتالوگ ملی الکترونیکی را خریداری کنند.

کاتالوگ الکترونیکی بر اساس مقدار کمک هزینه استفاده نشده هر دریافت کننده قابل استفاده خواهد بود. برای بهره مندی از مزایای کاتالوگ الکترونیکی لطفا به موارد زیر توجه کنید:

1. مبلغ و موجودی اعتبار یارانه ای کاتالوگ شما با وارد کردن کد دستوری زیر نمایش داده می شود:

با شماره گیری کد دستوری *788*#28

2. برای استفاده از اپلیکیشن “شام” برای استفاده از فاکتور الکترونیکی به مطالب زیر توجه کنید:

1- ابتدا برنامه شام ​​(شبکه اعتباری ملی) را از بازار (از طریق لینک زیر) دانلود و نصب کنید.
http://cafebazaar.ir/app/?id=ir.sfara.fara&ref=share

۲- اطلاعات پروفایل را پس از نصب پر کنید.

3- اکنون با توجه به اعتبار حساب خود به موارد درج شده در کاتالوگ دسترسی دارید.

4- در این برنامه نزدیکترین فروشگاه های اطراف شما که محصولات الکترونیکی و مسیر دسترسی را ارائه می دهند بر روی نقشه ارائه شده است.

5- با محصول الکترونیکی می توانید ده قلم کالای پرکاربرد را در منزل بر اساس قیمت شهریور 1400 خریداری کنید.

6- در هر بار خرید با توجه به مبلغ خرید از یارانه ماه بعد شما کسر می شود.

7- استفاده از فاکتور الکترونیکی و یارانه نقدی اختیاری است.

8- برای خرید کافی است از یکی از کارت های بانکی سرپرست خانواده استفاده کنید و هیچ چیز دیگری لازم نیست.

دیدگاهتان را بنویسید