نرخ بیکاری در استان سمنان کمتر از میانگین کشوری است

ساعت: 13:36
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1789657

سید محمدرضا هاشمی با بیان اینکه نرخ بیکاری در استان سمنان کمتر از میانگین کشوری است، گفت: نگاه به اشتغال باید تغییر کند و باید تلاش کنیم به جایی برسیم که بیکاری واقعی در استان نداشته باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مرآت; سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان صبح امروز در بازدید از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: هدف از حضور اینجانب تقدیر و تشکر از زحمات خالصانه همکاران در این اداره کل است. تعاونی ها، کار و مراقبت اجتماعی و بیشتر بیاموزید.”

وی افزود: GDTTS به عنوان یک کارگروه بسیار با کارگران در ارتباط است و باید صمیمانه از زحمات همه این عزیزان تشکر و قدردانی کنم.

استاندار سمنان با اشاره به شیوع کرونا گفت: با توجه به 20 ماه گذشته شیوع ویروس کرون یکی از سازمان ها و دستگاه های اجرایی که در بحث بیمه بیکاری و غیره با بیشترین مراجعات مردمی مواجه است. .، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

وی با تاکید بر اینکه امروز اقتصاد اولویت اول کشور است، افزود: امروز موضوع مهمتر از اقتصاد نیست و امیدواریم با کار جهادی بتوانیم با موفقیت از جنگ اقتصادی دشمنان عبور کنیم و باید تلاش کرد. برای حمایت از کارکنان.”

این مقام مسئول گردشگری به عنوان دومین صنعت پردرآمد افزود: پس از صنعت خودروسازی، گردشگری دومین صنعت پردرآمد است و هر بخش از استان موظف است تا پایان سال حداقل 10 بوم گردی جدید ایجاد کند. “

استاندار سمنان با بیان اینکه اولویت ما جذب نیروهای موثر است، اذعان داشت: وظیفه داریم با توجه به شعار سال از سرمایه گذار حمایت کرده و موانع را برطرف کنیم.

هاشمی همچنین توصیه کرد: کاهش بیکاری و افزایش اشتغال از مولفه هایی باشد که وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی باید در دستور کار قرار دهد.

وی نرخ بیکاری در استان سمنان را کمتر از میانگین کشوری دانست و گفت: باید تلاش کنیم به جایی برسیم که بیکاری واقعی در استان نداشته باشیم و نگاه به اشتغال تغییر کند و نگاه به اشتغال فقط در دولت باشد. سازمان ها باید اصلاح شوند

به گفته استاندار سمنان، کاهش بیمه بیکاری، کاهش بیکاری و افزایش اشتغال و حفظ وضعیت موجود و مشارکت موثر در طرح جهش مسکن، سه انتظار من از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

وی در پایان گفت: بی شک حضور مدیران در میدان و حضور در کنار مردم باعث دلگرمی و نشاط عمومی می شود و باید تلاش کنیم تا استان سمنان را با همه شاخص ها به عنوان اولین استان کشور معرفی کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید