نسب امام خمینی(ره) متعلق به جغرافیای جهان است


ساعت: 12:34
تاریخ انتشار: 05/06/1401
کد خبر: 1886099

حجت الاسلام کامجو گفت: نسب امام خمینی(ره) متعلق به جغرافیای جهانی است و آزادی خواهان امروز به دنبال تعمیق این شجره فکری هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، حجت الاسلام علیرضا کامجو امروز در مراسم افتتاحیه چهاردهمین دوره آموزشی استانی «خط امام» ویژه طلاب خراسان جنوبی با بیان اینکه موضوع خط فکری امام راحل یکی از بزرگترین و بزرگترین مباحث است، گفت: مسائل موثر در سرنوشت انسان

معاون آموزش و پرورش انصارالرضا(ع) سپاه خراسان جنوبی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند: «کسانی که وظیفه اجرای بیانیه گام دوم انقلاب را بر عهده دارند تا به اوج آرمانی برسند نیازمند نرم افزار هستند. و این نرم افزار خط امام خمینی (ره) است.»

وی با تاکید بر اینکه هنوز ابعاد شخصیت امام خمینی (ره) مشخص نیست و نسل امروز ما باید عظمت ایشان را بیشتر بداند، گفت: اگر امام خمینی (ره) احیاگر اسلام ناب محمدی است و اسلام بدون وجود اسلام انسان را سعادتمند دنیا و آخرت می کند. تشخیص خط امام نمی تواند موفق باشد و این به جغرافیای ایران مربوط نمی شود، اما در هر کجای دنیا که توانسته اند حقیقت امام راحل را بفهمند در هر محیطی که بوده اند دگرگون شده اند. قرار داده شده.

حجت الاسلام کامجو ادامه داد: در عرصه جهانی کسی جز امام خمینی (ره) به عنوان عنصر پیشرو و مددکار برای خاموش کردن وسوسه ها و شیدایی های حناس علیه جمهوری اسلامی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) رمز سلامتی نسل آخرالزمان برای رسیدن به حقیقت دنیاست، تصریح کرد: بدون اندیشه امام کار به جایی نمی رسد. ظهور تفوق و طوفان تبلیغات دشمن با اندیشه امام راحل که دنیا مکتب اراده است حذف شد.


برگزاری دوره استانی کلاه امام برای 60 نفر از دانش آموزان استان

سید مصطفی موسوی زاهد مسئول ناحیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی نیز در این مراسم اظهار داشت: دوره استانی حات امام به صورت حضوری در مدت 2 سال برای 60 نفر از دانشجویان دانشگاه های استان برگزار می شود.

وی گفت: دوره تشکیل کلاه امام به مدت پنج روز به صورت شبانه روزی با حضور اساتید برجسته استانی و کشوری برگزار می شود.

موسوی زاهد یکی از مهمترین اهداف این دوره را تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب عنوان کرد و گفت: بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب دانشگاه ها باید به سمت تربیت نیرو بروند. سطح انقلاب

مسئول ناحیه بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی یکی از معیارهای شرکت در دوره های کلاه امام در سطح کشوری را شرکت موفق در این دوره عنوان کرد و افزود: این دوره در حوزه دانش، بصیرت و تشکیلات برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید