نشان دادن قوت و توانمندی مهاجرین میتواند مسیر دشمن برای ایجاد نفاق و تفرقه را مسدود کند

معاون استاندار قم:

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم گفت: یکی از برنامه هایی که میتواند مسیر ایجاد تفرقه و نفاق را برای دشمن مسدود کند نشان دادن قوت ها و توانمندی های مهاجرین است تا بتوان با ایجاد انگیزه و کمک نیروهای توانمند، نخبه و تاثیر گذار فعالیتهای خوب و موثری را در حوزه اتباع و مهاجرین انجام دهیم.



به گزارش خبرگزاری موج قم، احمد حاجی زاده معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در آئین افتتاح مرکز مشارکتهای فرهنگی اجتماعی مهاجرین در استان قم، با اشاره به اینکه دشمن هرگز نمیتواند در مقابل تلاش وکوشش شما در مسیرکسب علم و دانش ایستادگی کند گفت: دشمن همواره درتلاش برای ایجاد نفاق میان ما و شما بوده و خوشبختانه نتوانسته است به هدف خوددست پیدا کند اما ما نیز باید نسبت به اقدامات آنها هوشیار باشیم.

حاجی زاده ادامه داد: متاسفانه برخی از جوانان ما گاهی از سر غفلت و ناآگاهی بازو و زبان دشمنان برای رسیدن به اهدافشان هستند اما ما باید با تعامل و شناسایی ظرفیتها این مسیر را مسدود کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم اظهار داشت: یکی از برنامه هایی که میتواند مسیر ایجاد تفرقه و نفاق را برای دشمن مسدود کند نشان دادن قوت ها و توانمندی های مهاجرین است تا بتوان با ایجاد انگیزه فعالیتهای خوب و موثری را در حوزه اتباع و مهاجرین انجام دهیم.




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید