نشان دادیم در آسیا بی نظیر هستیم/ آرامش و تمرکز رمز موفقیت تیم ملی در بحرین بود

ساعت: 18:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804594

فوتبالیست سابق تیم ملی فوتبال گفت: بازیکنان و کادر فنی کار بزرگی انجام دادند و توانستند سریع ترین صعود تاریخ فوتبال کشور را تا جام جهانی رقم بزنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد نصرتی مدافع سابق تیم ملی فوتبال درباره صعود زودهنگام تیم ملی فوتبال در جام جهانی قطر گفت: من می گویم. آنها واقعا عالی کار کردند و توانستند سریع ترین صعود تاریخ فوتبال کشور را تا جام جهانی رقم بزنند.

وی افزود: با توجه به کارشکنی هایی که در مرحله اول مقدماتی جام جهانی انجام شد و خانه ما را گرفت، فکر می کنم فدراسیون و تیم ملی به خوبی پاسخ داده اند. من این را به عنوان بازیکنی که در منامه بازی کردم کاملا درک می کنم. به نظر من بازیکنان و کادر فنی در این مرحله کار آسانی نداشتند. آرامش و تمرکز، رمز موفقیت تیم ملی در بحرین بود.

این بازیکن ملی پوش درباره دیدار مقابل عراق گفت: بازیکنان بسیار خوبی داریم. تا اینجای کار در آسیا بازی کرده ایم و نشان داده ایم که در این قاره بی نظیر هستیم. بچه ها بار دیگر در دیدار با عراق وقار خود را نشان دادند و با این صعود زودهنگام حس بسیار خوبی را به مردم ایران منتقل کردند.

نصرتی در پایان خاطرنشان کرد: سه بازی دیگر از مرحله نهایی باقی مانده است و فکر می کنم اگر این سه بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم در رنکینگ فیفا وضعیت خوبی خواهیم داشت و قطعا در این موقعیت در قرعه کشی و رده بندی جام جهانی “این می تواند به ما کمک کند. نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم. هر تیمی مقابل ما باید بالاترین سطح بازی را به نمایش بگذارد. بدون شک پیروزی در هر بازی روحیه بالایی به بازیکنان می دهد.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید