نصب 800 دستگاه کارتخوان در نانوایی های استان قزوین

وی افزود: از آنجایی که این سیاست با مشکلات و مسائل زیادی در حوزه قاچاق همراه بوده است؛ دولت تصمیم گرفت به جای تخصیص ارز برای واردات، آن را به یارانه تبدیل کند تا انگیزه تولید برای بهبود کیفیت و تولید بیشتر تولیدکنندگان داخلی ایجاد شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: با این سیاست یارانه حذف نشده است، بلکه به جای ارائه برای واردات، مستقیماً در اختیار خود مردم قرار می گیرد که در واقع مردمی شدن یارانه ها است.

پسرخاله گفت: اجرای این سیاست نیازمند حکمرانی صحیح است که اولین قدم حفظ قدرت خرید مردم برای قدرت غالب خود با پرداخت یارانه است.


تامین 60 هزار میلیارد تن سرمایه در گردش واحدهای تولیدی

وی ادامه داد: گام بعدی جذب سرمایه برای خرید تولیدکنندگان بود، همانطور که در گذشته تولیدکنندگان مواد اولیه را با یک سوم قیمت امروز خریداری می کردند که اکنون سه برابر شده است و دولت بلافاصله حدود 60 هزار میلیارد تومان سرمایه در گردش جذب کرد. به ویژه دام «طیور توزیع شده.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین بیان کرد: دولت حتی برای تعدیل تولید با قیمت های جدید برنامه ریزی کرده است تا سازمان پشتیبانی امور دام و تعاون روستایی آمادگی خرید هر مقدار محصولی را که وارد بازار می شود داشته باشند.

پیله فروش گفت: سازمان حمایت امور دام استان قزوین تمامی محصولات را از مرغدارانی که جوجه یک روزه تولید می کردند خریداری کرد و نتوانست آن را بفروشد، بنابراین ما تنها استانی بودیم که در منطقه مرغ معدوم نداشتیم.

وی افزود: در حوزه شیر مازاد این نگرانی وجود داشت که مقداری از شیر خریداری نشود که خوشبختانه یک تعاونی روستایی وارد شد و محصول آنها را خریداری کرد.

معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: مذاکرات با شرکت های لبنی آغاز شده و دو شرکت اعلام کرده اند که آماده خرید شیر هستند و هیچ نگرانی برای خرید شیر مازاد ندارند.


ما آماده خرید هر مقدار شیر مازاد در روستا هستیم

وی افزود: قبل از اجرای طرح دموکراتیزه‌سازی یارانه‌ها، یارانه ارزی به افرادی تعلق می‌گرفت که مواد اولیه را دریافت می‌کردند و در نهایت آن را به قیمت نهایی می‌فروختند یا ارز دریافت نمی‌کردند و مواد اولیه را وارد نمی‌کردند، بنابراین مواد اولیه بسیار بالا بودند از تولید کنندگان مرغ، “او گفت. و صاحب رسید.

وی گفت: پس از اجرای طرح هدفمندی یارانه ها، تمامی مواد اولیه در انبار ظاهر شد و با قیمتی کمتر از قیمت تعیین شده توسط دولت در اختیار اتحادیه ها قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین با بیان اینکه افزایش قیمت گندم منجر به افزایش قیمت آرد شده است، افزود: آرد یارانه ای که در گران ترین حالت در اختیار نانوایان قرار گرفت، کیلویی 2200 تن بود و قیمت آرد آزاد بر اساس مقدار سبوس 16000 تن در کیلوگرم بود که قیمت جایگزین برای سودجویان فراهم کرد.

این پیله فروش ادامه داد: دولت برای جلوگیری از این اقدام یا باید مانند سال 89 قیمت نان را آزاد کند و در ازای آن به سرپرستان خانوار یارانه پرداخت کند که در نهایت با بهبود کیفیت نان و رقابت نانوایان همراه شد. برای فروش بیشتر.”

وی اذعان داشت: راه دوم ثابت ماندن قیمت نان برای مصرف کنندگان به منظور مدیریت زنجیره تامین آرد یارانه ای است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: در همین راستا نمایندگان مجلس عرضه نان را با قیمت شهریور 1400 تصویب کردند، بنابراین قیمت نان مشخص شد و مقرر شد این موضوع به شکل دیگری مدیریت شود.

کوکون سیلز گفت: بهترین ابزاری که دولت می‌توانست برای مدیریت شبکه آرد و نان و جلوگیری از قاچاق آرد و نان استفاده کند، هوشمند کردن فرآیندها بود. این امر هم اکنون با مدیریت دستگاه های کارتخوان استان قزوین آغاز شده است.

وی افزود: مدیریت هوشمند بانکی ابتدا در استان زنجان و سپس در قزوین آغاز شد و نان باید با قیمت مصوب سال 1400 و از طریق کنترل شبکه متمرکز تحویل داده شود.


حدود 800 دستگاه کارتخوان در نانوایی های قزوین نصب شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: هم اکنون 1200 دستگاه نان جدید در استان زنجان و حدود 800 دستگاه کارتخوان در قزوین نصب شده است تا از تفاوت قیمت تحویل نان سنتی جلوگیری شود.

پیله فروش با اشاره به افزایش سرعت نصب کارتخوان های جدید ادامه داد: با اجرای این طرح تراکنش های بانکی نانوایان، ساعات کاری و زمان شروع آنها توسط مرکز متمرکز رصد می شود.

وی تصریح کرد: اجرای این طرح می تواند انگیزه خروج آرد از شبکه توزیع را از بین ببرد تا کارخانجات و نانوایان مواد اولیه خود مانند گندم و آرد را با قیمت آزاد خریداری کنند و شبکه حمل و نقل نیز محصولی را به قیمت آزاد خریداری کند. به قیمت رایگان.” تحویل داده شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: در اجرای این طرح مردم نان را به قیمت مصوب گذشته می خرند و مابه التفاوت قیمت نان آزاد شده از سوی دولت را به نانوا می پردازیم، بنابراین وجود نخواهد داشت. تغییر. به هزینه نانواها.

این کولبر گفت: در واقع نانوا هزینه هایی را که به کارخانه آرد می پردازد علاوه بر مشوق های ارائه شده دریافت می کند و به این ترتیب جریان آرد از مزرعه به نانوایی از طریق مکانیزم بازار مدیریت می شود.

وی در پایان گفت: هم اکنون با همکاری دستگاه های مسئول در تلاش هستیم تا هر گونه ناهماهنگی که بین شماره مجوز دارنده پروانه و دستگاه وجود دارد برطرف شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید