نظر ستاره معروف در مورد ضربی ترین اکسیر جوانی

نظر ستاره معروف در مورد ضربی ترین اکسیر جوانی

کیم کارداشیان اعتراف کرد که برای خوردن مدفوع مشکلی ندارد. برای مدتی آن را جوان نگه دارید!

ستاره دنیای مد و سرگرمی که همیشه کوچکترین اتفاقات زندگی خود را به بزرگترین بحث های جنجالی در فضای مجازی تبدیل می کند، این بار در مصاحبه ای با نیویورک تایمز اذعان کرد که برای جوان ماندن به خود زحمت مدفوع خوردن را ندارد.
بازیگر 41 ساله سریال رئالیستی «کارداشیان» که به تازگی از عروسی خواهرش در پورتوفینو ایتالیا به خانه بازگشته است، در مصاحبه ای گفت: «اگر به من می گفتی که باید هر روز بیرون بروم تا جوان تر به نظر برسم. ، انجامش می دادم .. – همین الان انجامش دادم.

کیم کارداشیان چندی پیش در مصاحبه ای با الن حرفی زد که او را چند روزی در صدر اخبار سرگرمی قرار داد. این شخصیت رسانه‌ای که تنها هفت سانتی‌متر از ۱.۵ متر قد دارد و هنوز هم یکی از مشهورترین مدل‌های جهان است، گفت تا زمانی که ظاهرش خوب باشد، از پوشک هم استفاده می‌کند و شب فوق‌العاده‌ای را «به معنای واقعی» سپری می‌کند. کلمه “او همه چیز می پوشد:” برایم مهم نیست که لباس راحت نباشد. مهم نیست که خیلی بلند باشد؛ “اگر مجبور باشم لباس بپوشم، نمی توانم به دستشویی بروم و مجبورم پوشک بپوشم. برای من مهم نیست و این کار را خواهم کرد.”

کیم کارداشیان مدل ارمنی-آمریکایی پیش از این به مدفوع بحث پوشک رسیده و واکنش مخاطبان را در شبکه های اجتماعی برانگیخته است؛ اینکه اگر لازم باشد جوانتر به نظر برسد مدفوع می خورد.

برخی تردید دارند که کیم کارداشیان تا به حال از این اکسیر جوانی استفاده کرده است یا خیر و برخی مواد به کار رفته در لوازم آرایشی جدید او را زیر سوال می برند تا مطمئن شوند در تولید این محصولات از مدفوع استفاده نشده است.

کیم کارداشیان در مصاحبه ای با نیویورک تایمز در مورد خط تولید لوازم آرایشی SKKN صحبت کرد و قول داد که محصولات جدیدش که از 9 کرم برای 9 مرحله استفاده می کند، تا پایان ژوئن در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. البته این بازیگر پر سر و صدا و شیک پوش چیزی در مورد اینکه آیا مدفوع یکی از مواد به کار رفته در این کرم ها است یا خیر نگفته است.

دیدگاهتان را بنویسید