تفکر بسیجی اکسیر عبور از بحران است

ساعت: 11:13
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1785972

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: تفکر پایگاه و روحیه بسیجی اکسیر عبور از مشکلات و تبدیل تهدیدها به فرصت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، سردار حسن حسن زاده صبح امروز در جلسه رسمی شورای شهر تهران گفت: بسیج خط طبیعی کلید حل همه مشکلات کشور و جهان اسلام و امروز کل جهان است. همه مناطق مبارک است.

وی گفت: در طول تاریخ با پیدایش مدارس مدیریت تلاش زیادی صورت گرفته تا شرایطی فراهم شود که بتوان از هر فرصتی برای داشتن اجتماعات در مواجهه با مسائل حاکمیتی جامع و موفق استفاده کرد به طوری که مدیریت مدارس مختلف وارد میدان شد. “

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: اما هر کدام از این مدارس دوران رونق و انحطاطی داشتند تا اینکه پس از پیروزی انقلاب، امام راحل مدرسه بسیج را اکسیری برای حل بحران ها و حل و فصل کردند. مشکلات به بهترین شکل «پول و در کمترین زمان ممکن.

حسن زاده تاکید کرد: برخی تصور غلط می کنند و استدلال می کنند که مکتب بسیج برای دوران دفاع مقدس و فقط مختص ایران است، در حالی که امام خمینی(ره) آن را اکسیری موثر برای همه دنیا دانستند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص فلسفه و چگونگی تولد بسیج در آذرماه 1377، گفت: معظم له فرمودند منطق بسیج اساساً رفع تهدید و تبدیل تهدیدها به فرصت بوده و بسیج برای این منظور متولد شده است. “

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ ادامه داد: بنابراین فلسفه وجودی بسیج، رفع تهدیدها و تبدیل آنها به فرصت در همه عرصه ها، عرصه ها و زمان هاست، مانند تفکر، شیوه های مدیریتی و نوع بسیج، نه وارداتی. اما برگرفته از این یک تفکر انقلابی و اسلامی است.

حسن زاده در بخشی دیگر از سخنان خود توضیح داد: بیش از 2500 پایگاه بسیج، 5000 واحد قشر بسیج و 2400 گروه جهادی در تهران بزرگ وجود دارد که همگی نشان دهنده شبکه بزرگ فرهنگی و اجتماعی بسیج هستند.

وی تقویت تفکر بسیجی و بسیجی را به معنای زدودن همه تهدیدها، تبدیل تهدید به فرصت و رشد، گسترش و توسعه بزرگترین شبکه اجتماعی و فرهنگی برای رسیدن به جامعه و تمدن نوین اسلامی و چشم پوشی از طمع خواستار شد. از همه بدخواهان وطن و کشور و انقلاب اسلامی.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با تاکید بر اینکه تفکر بسیجی امروز در بدنه نظام، دولت و کشور می درخشد، افزود: تهران باید به عنوان یک الگو به عنوان پایتخت جمهوری اسلامی و امت جهان اسلام بدرخشد.

حسن زاده تاکید کرد: تهران باید در چشم جامعه و جهان اسلام شهری بزرگ، سالم، بزرگ، پاک، سرزنده، پویا با حاکمیت اسلامی و انقلابی باشد و همه مردم جهان طعم شیرین انقلابی، اسلامی و انقلابی را بچشند. حکومت جهادی

وی بیان کرد: توجه به روح و بطن شهر با تاکید بر فعالیت های فرهنگی، توزیع عادلانه خدمات شهری و اجتماعی، ترویج و توسعه روش های روابط انسانی در تعامل با مردم به منظور ارائه خدمات ایمن، به موقع و ارتقای شهروندی. رضایت باید در تهران توجه داشته باشید.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: بسیج توان ایفای نقش و همکاری در عرصه های مختلف از جمله احیاء و افزایش اعتماد مردم در حکومت داری یکپارچه، تقویت ویژگی های سبک زندگی ایرانی – اسلامی، ارتقای سطح زندگی را دارد. سطح سرمایه اجتماعی برای محرومیت زدایی، توجه ویژه به ورزش همگانی و سلامت جسم و روح شهروندان و اجرای طرح محله اسلامی برای بسترسازی برای رسیدن به جامعه اسلامی در کلانشهر تهران.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید