نمی توان با استعفا با حوادث دیروز کرج مقابله کرد


ساعت: 09:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۳
کد خبر: 1908255

عضوکمیسیون اصول نود مجلس در واکنش به اتفاقات تکان دهنده دیروز کرج از لزوم کنار گذاشتن مماشات در برخورد با مخلان امنیت کشور و لزوم برخورد قاطع با فتنه گران گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ روز گذشته در پی فراخوان ضدانقلاب برای تجمع و اغتشاش در کشور، برخی شهرها شاهد اغتشاش و آشوب بود. این در حالی است که حوادث کرج یکی از تلخ ترین اتفاقات از ابتدای ناآرامی های اخیر بوده است.

اغتشاش گران پس از بستن اتوبان قزوین – کرج به یک خودروی پلیس حمله کرده و سه مامور پلیس را با چاقو مجروح کردند. در همان شهر به یک جوان بسیجی و یک روحانی حمله کردند و آنها را تا حد مرگ کتک زدند.

یکی از اعضای کمیته اصل 90 شورای اسلامی در گفتگو با صاحب نیوز درباره حوادث تلخ و تکان دهنده امروز کرج، بر برخورد قاطع با فتنه گرانی که جان و مال مردم را تهدید کرده و فضای رعب و وحشت را در جامعه ایجاد کرده اند، تاکید کرد. ایجاد عدم اطمینان و بی نظمی

الهام آزاد تصریح کرد: در استان هایی که با فتنه گران برخورد قاطع شد، از این گونه حوادث تلخ و ناگوار که دل هر انسانی را به درد می آورد، کم است و باید این موضوع در تمام استان های کشور اجرایی شود.

وی گفت: وضعیت این روزهای تجمعات که اتفاق ناگوار امروز کرج نمونه آن است، دیگر شباهتی به اعتراض ندارد و هرج و مرجی است که قابل مماشات و تحمل نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید