نوری: فرهان ها باید در اجرای طرح رتبه بندی معلمان احساس راحتی کنند

یوسف نوری در شورای اداری استان همدان با گرامیداشت دهه کرامت گفت: این دهه با ولایت حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز و با ولادت امام رضا(ع) به پایان می رسد، هرچند این بار ادامه دارد.

وی افزود: علت بقای اسلام هجرت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله به مدینه، دلیل تداوم اسلام هجرت امام حسین از مدینه به کربلا و علت گسترش و بقای تشیع هجرت است. حضرت رضا (ع) به ایران، احادیث و منابع زیادی برای جامعه ایجاد کرد.

نوری: فرهان ها باید در اجرای طرح رتبه بندی معلمان احساس راحتی کنند
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه افرادی مانند شهیدان تهرانی مقدم و کاظمی آشتیانی حاصل هجرت امام رضا(ع) و گسترش علم از طریق ایشان در جامعه ایران هستند، تصریح کرد: ایشان در شکل گیری گروه های مختلف در ایران بودند.

وی با بیان اینکه باید امام رضا و مکتب ایشان را بهتر از گذشته بشناسیم گفت: باید در راستای جامعه دانش بنیان گام برداریم که البته نظام آموزش و پرورش در این راستا سنگر این حرکت مقدس است. “

نوری با اشاره به اینکه نقش معلم از سوی رهبر معظم انقلاب به دو صورت مطرح می شود، آموزش معلم و معلم دیگر در مدرسه را دو نقش این افراد دانست و بیان کرد: نقش دوم معلمی ارزش دو چندانی دارد زیرا دارایی هاست. در ایالت

«دانشجویان ذخایر استراتژیک ما هستند، زیرا اگر حرکت کنند، تمدن اسلامی شکل می گیرد و آن تمدن شکوفا می شود. ما باید به این عنصر جامعه توجه جدی داشته باشیم.»

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ارزش افزوده آموزش پس از استخراج بالاترین ارزش افزوده است که نتیجه آن در فضاهای مختلف متجلی می شود، گفت: 85 درصد فارغ التحصیلان دانشگاهی جذب بازار می شوند.

وی با بیان اینکه تحصیلات متفاوت دانش آموزان در رشته های مختلف دستاوردهای زیادی برای جامعه دارد ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند هزینه تحصیل سرمایه گذاری است.

این مسئول با اشاره به اینکه نقش آموزش و پرورش حتی در عرصه تولید دانش و فرهنگ سازی نیز مهم بود، خاطرنشان کرد: محل شکل گیری بسیاری از مسائل مرتبط با آموزش دانش بنیان است.

وی همچنین با بیان اینکه یکی از اقدامات ما در سند تحول بنیادین حضور موثر در فضای دانش بنیان است، افزود: اگر یادگیری دانش آموز در مدرسه و در حوزه دانش اتفاق بیفتد، کارها در خوب است.”

نوری غیبت شدید مدارس در ایام تاج را نیز یکی از مشکلات موجود برشمرد و گفت: برای رفع این مشکل بسیار تلاش کردیم و خدا را شکر که مدارس باز بود زیرا دانش آموزان دچار مشکل و عقب ماندگی تحصیلی بودند.

وی از برگزاری کلاس های جبرانی از ابتدای تیرماه برای حذف بقایای آموزش و پرورش دانش آموزان خبر داد. 34 هزار و 800 کارمند وارد چرخه آموزشی شده اند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: بررسی تعیین تکلیف مجلس در دستور کار قرار دارد و همچنین به زودی حدود 15 هزار دانش آموز سال چهارم دانشگاه فرهنگیان وارد چرخه آموزشی شده و دوره کارورزی خود را در مدارس انجام می دهند. نیز استفاده شود.

وی گفت: سال گذشته 71 هزار بازنشسته فرهنگی داشتیم که امسال این تعداد افزایش می یابد.

نوری با بیان اینکه 6 هزار میلیارد تن برای ساخت فضای فیزیکی دانش آموزان و همکاران اختصاص یافت، گفت: با رایزنی با خیران، وظایف خود را دو برابر کردند و از 3 هزار و 400 میلیارد تن به 7 هزار رساندند. میلیاردها تومان.

وی درباره دانشگاه فرهنگیان نیز با بیان اینکه نسبت دانشجو به معلم بیش از 90 به یک است، توضیح داد: می خواستیم معلم جذب کنیم تا با ورود این افراد بخشی از مشکلات حل شود.

ستاد حذف تغذیه دانش آموزان، قطع سرانه برخی مدارس، احیای مراکز تحقیقاتی و اردوها، رسیدگی به رفاه معلمان، تامین و درمان و اجرای رتبه بندی معلمان از دیگر موارد مورد توجه آموزش و پرورش بود و گفت: در خصوص طرح رتبه بندی معلمان، نظر ما در مورد کیفیت این طرح است، نه کمی.

وی با اشاره به اینکه به نظر می رسد کار پروژه در کمیته به اتمام رسیده و سپس در دولت تصویب و اجرا می شود، بنابراین معلمان باید از اجرای طرح از 10 شهریور 1400 اطمینان حاصل کنند، خاطرنشان کرد: در قسمت مسائل. بر اساس دانش، 1.5 میلیون یورو برای آموزش دانش آموزان و معلمان اختصاص می یابد و موسسات دانش بنیان در اختیار دانش آموزان و معلمان قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید