نگاه به غرب اشتباه بزرگی بود/ دولت سیزدهم متکی به توان داخلی است


ساعت: 10:04
تاریخ انتشار: 1401/03/15
کد خبر: 1843717

استاندار تهران گفت: نگاه به غرب اشتباه بزرگی بود که فرصت های بی شماری را برای کشور هدر داد. اعتماد به وفای به وعده الهی این است که نباید به وعده غرب و آمریکا اعتماد کرد و جان کشور را در مذاکرات تضییع کرد.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن منصوری استاندار تهران در مراسم یادبود 15 خرداد ماه در مصلی رضوی ورامین با اشاره به برنامه اقتصادی دولت گفت: منابع آگاه به مشکلاتی هستیم که مردم همچنان با صبر و حوصله بررسی و حل می کنند.

وی گفت: صبر مردم به دلیل اعتماد آنها به صداقت دولت و رئیس جمهور است. مردم به خوبی می دانند که دولت برای خدمت به جامعه خواب را ممنوع کرده است و در سطوح دولتی روزهای پنجشنبه، جمعه و تعطیلات اهمیتی ندارد. این میراث از امام راحل به ما رسید که برای حل مشکلات به بیرون نگاه نکنیم و فقط به داشته های خودمان تکیه کنیم.

استاندار تهران با بیان اینکه نگاه به غرب اشتباه بزرگی است که فرصت های بی شماری را برای کشور تلف می کند، افزود: اعتماد به وفای به عهد الهی به معنای عدم اعتماد به وعده غرب و آمریکا و تلف کردن عمر است. طرف در مذاکرات.»

منصوری تصریح کرد: دولت سیزدهم مفتخر است که به دنبال حل مشکلات کشور نیست و تنها بر توان داخلی تکیه می کند که این امر را می توان در کاهش تلفات انسانی ناشی از شیوع ویروس کرونا مشاهده کرد، هر چند هنوز دانشمندان ایرانی را ضعیف می کند. تولید و صادرات واکسن تاج، برخی افراد ادعا می کنند که تعداد تاج ها در سراسر جهان کاهش یافته است.

وی گفت: امروز کشور نفت خود را بر اساس توان داخلی می فروشد، قدرت مطلق منطقه در فناوری و نانوتکنولوژی است و حرفه های بسیاری در حوزه بهداشت و درمان با تفاوت های فراوان در منطقه و فناوری اطلاعات در بسیاری از کشورها دارد. ایران و ایران در سدسازی، خدمات کشاورزی و ظرفیت شرکت های دانش بنیان گام های بلندی برداشته است.

استاندار تهران گفت: امروز نتیجه تمرکز رهبر انقلاب بر نهضت نرم افزاری در 20 سال پیش منجر به ایجاد 6000 شرکت دانش بنیان در کشور و روند مدیریتی روان شده است که مدیران و کارکنان به عنوان ژنرال تصمیم گرفت مشکلات کشور را پیچیده کند.

منصوری گفت: البته انقلاب فراز و نشیب هایی در کنار فراز و نشیب های خود دارد. البته ما از این بابت خوشحال نیستیم، اما اگر کسی نمی تواند راه انقلاب را ادامه دهد، باید قطار انقلاب را ترک کند، زیرا انقلاب با کسی عهد برادری نبسته است.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید