نگاه تخصصی و فرهنگی جوانان برای اجرای گام دوم انقلاب ضروری است


ساعت: 12:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۱
کد خبر: 1807560

سعید فرامرزی گفت: نگاه تخصصی و فرهنگی نسل جوان امروز برای تحقق گام دوم انقلاب به آن نیاز داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید فرامرزی استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: تحقق اهداف گام دوم انقلاب باید به دست نسل جوان باشد و این موضوعی است که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند.

فرامرزی ادامه داد: امام راحل به ارتباط بین جوانان و حکومت با همه وجود پی برد و اوج آن را در عرصه جهاد در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم.

وی افزود: امروز دشمنان انقلاب جنگ شناختی جوانان را هدف قرار داده اند و برای مقابله با این تهدید باید به نسل جوان اعتماد کرد و زمینه را برای کار و حکومت آنان آماده کرد.

این مدرس دانشگاه بیان کرد: هر استانی باید کارگروه های تخصصی خود را در حوزه های مختلف با حضور جوانان تشکیل دهد و از ظرفیت و پتانسیل آنها برای حل مشکلات استفاده کند.

فرامرزی ادامه داد: نگاه تخصصی و فرهنگی نسل جوان همان چیزی است که امروز به آن نیاز داریم.

وی افزود: روشنگری و شفافیت در بین نسل جوان باید امروز رسالت ما باشد زیرا همانطور که مقام معظم رهبری تاکید دارند باید زمینه شکوفایی جوانان به ویژه در راس امور کشور را فراهم کنیم.

این استاد دانشگاه گفت: انقلاب اسلامی ما حاصل خون شهدایی است که در مقابل دشمن ایستادند و تا آخر از میهن خود دفاع کردند.

فرامرزی در خاتمه با اشاره به جهاد این تبیین خاطرنشان کرد: ارتقای دانش و آگاهی جوانان نسبت به آنچه در گذشته بر این ملت گذشته است، آنان را بیش از پیش در برابر هجمه ها و سمپاشی های فکری و عقیدتی دشمنان بیدار می کند. توطئه های استکبار را برملا کن.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید