برگزاری جشنواره اسوه در کوهدشت/ جوانان برای تحقق گام دوم انقلاب در جامعه ضروری است.


ساعت: 11:01
تاریخ انتشار: 1401/04/08
کد خبر: 1879497

سرهنگ کونانی با اشاره به برگزاری جشنواره 8 نقطه ای «اوسوه» در کوهدشت گفت: جوانی لازمه تحقق گام دوم انقلاب در جامعه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ کرم کنانی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: بسیج همواره در ایجاد و اجرای نظام تربیتی، اخلاقی و ولایتی در بین نسل جوان و پایگاه های مقاومت بسیج سازندگی، علمی، پژوهشی و المپیک در عرصه های مختلف نقش آفرینی کرده است. در کشور به خوبی می درخشند.

وی افزود: بسیج امروز در اکثر صحنه های خدمات رسانی از جمله تاج، سیل، زلزله، آتش نشانی و … همواره در بین مردم حضور داشته و فعالیت چشمگیری داشته است.

فرمانده سپاه کوهدشت با اشاره به برگزاری جشنواره اسوه در بین پایگاه های مقاومت بسیج این شهرستان گفت: پایگاه های بسیج دستاوردها، فعالیت ها و عملکرد خود را در زمینه ها و رده های مختلف در قالب نمایشگاهی در قالب جشنواره اسوه ارائه کردند.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه به مدت سه روز «هفتم، هشتم و نهم تیرماه» در مناطق 8 گانه کوهدشت و مناطق تابعه این شهرستان برگزار می شود و در این راستا تجربیات و نمونه های موفق به رده های دیگر منتقل می شود. .

کنانی گفت: جشنواره اسوه با هدف ارائه پایگاه نمونه بسیج، تبادل ابتکارات و تجربیات موفق، الگوسازی و جمع بندی الگوها و ارزش های رده های بسیج برگزار می شود و اقدامات و فعالیت های جهادی پایگاه های بسیج نیز مورد ارزیابی قرار می گیرد. و ارزیابی شد.”

فرمانده سپاه کوهدشت با اشاره به اهمیت اجرای ابلاغیه گام دوم نقشه برداری و احیای کارکرد مساجد، گفت: این امر با رویکرد جوان گرایی محقق می شود. امید است با ارتقاء و به روز رسانی فعالیت ها، توانایی ها و استعدادهای شکوفایی بسیجیان و جوانان شاهد موفقیت روزافزون آنان باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید